2 Ağustos 2011 Salı

İç ses


Yarım saat fılan oluyor yenı kayıt butonuna tıklayalı once Ramazanla ılgılı bır yazı vardı aklımda sonra Dorukla sonra iş hayatıyla sonra özel hayatla ilgili..
derken hepsi birden anlamsız geldi ne yazsam ne söylesem şuanda ki beni anlatamazmış gibi hani bazen hıçkıra hıçkıra ağladıktan sonra bir iç çekersiniz ya nefesiniz biryerlerde asılı kalır işte şuan onu yaşıyorum hemen hemen 6 aydır uykusuz olmaktan mütevellit yarasa kıvamına gelmiş vaziyetteyim isyanım var deyip bağırsam kimse duymaz sesimi biliyorum fazla fazla sen kendin kaşındın der çekilirler bir köşeye..
Mutsuz değilim biliyorum hayatımın en keyifli ve unutulmaz günlerini yaşıyroum onuda biliyorum ama böyle bır yerlerde tıkanıp kalıyorum sanki başka birseyler var olması gereken hayatımda oda olursa ohh be tamam diyeceğim Hamdolsun demeyi unutuyorum bazen belkide bu haleti ruhiyenin budur asıl nedeni en değerli ayda nasiplenmemiz gerekn nice şey varken bütün imtihanları pas geçip bir sonraki döneme atıyor olmakta bozuyor beni biliyorum her işimi bir başkasına devretmekte..

Kmsenin bilmediği bir dilde yazayım şuraya istiyorum zaten öyle çok okuyanımda yok ama kimse okumasın ben hep anlatayım sayfalarca saatlerce eskiden neye sıkılsam hemen peşine düştüğüm dostlarımda uzak hayatlarda benden nlatsamda anlamazlar artık biliyorum farklı zamanları yaşıyoruz aynı şehirlerde hayatımdakş herkes birden kıymetini yitirip bir kişinin bukadar değerli olması biraz boşluk yarattı sanırım abartılarımdan uzaklaşıp normal bene dönmeliyim evet bunu en yakın zamanda yapmalıyım yoksa buralarda çok haykırırım sesimi duymayanlara..
Buarada herkese hayırlı,bereketli,huzurlu Ramazanlar dilerim:))

1 yorum:

  1. Çok güzel bir iç döküş olmuş satırları okurken ara ara; evet bende böyleyim dedim.. Hatta sona doğru evet ya kendime gelmeliyim dedim.. Çok okuyan olmasa da olur yazıp içimizi döküyoruz ya.. Sana ve ailenede huzurlu Ramazanlar ve sevgiler..

    YanıtlaSil