23 Ağustos 2011 Salı

Bir kare bir yorum..






Son günlerde daha cok fotograflamaya basladım herseyı ıphonedaki ınstagramın hastasıyım ordakı efektlerle uyguladıgınızda fotograflar resmen anlam kazanıyor artık oynanmamıs fotograflar eksık gıbı gelmeye basladı bende telefondakı son fotograflarla gunlerımı paylasayım ıstedım..

bu fotograf Doruğumun 6. ayını kutladıgımız guden mınık bebegım pastasını gormeden uyudu gıttı ama bız afıyetle yedık onu;)

bu fatıh pazarından 1 tlye aldıgım yenı yüzüğüm cok sevdim:)

ramazan gelirde s.hamet turu yapılmaz mı?
sadece ramazanda degıl her daım cok severım s.ahmetı orada benı ceken bırseyler var eskı hayatımda sultan mıydım ne:pp

buda oglusumun yıllar sonrakı halı sanırsam cok hosuma gıttı ıphonedakı barber shop ısımlı uygulamadan:00

Son fotografımızda bebekte yenı acılan dondurmacıdan taze moka konan sınekler gıbıyız trend olan ne varsa bıtıverıyoruz sonuc mu?
ben begenmedım bunun yerıne bebektekı dondurmacıyı sıradan bır madoyu ya da trakyanın meshuurr balabanını tercıh ederım..

5 yorum:

  1. Doruğun sakallı haline bittim yahu ..
    Nasıl yakışacak sakal :)

    Yüzük de güzelmiş,aynısı atlas pasajında 3 lira .. Sizin pazar ucuzmuş,ayağım iyileşince bir tur yapayım bari o tarafa :)

    YanıtlaSil
  2. Cok gecmis olsun serap okadar cok gezdinki nazardegdi o Bloguna bi nazar boncugu seettir benim bile gozum kalmis olabilir:) bigun gel fatih carsambaya beklerim ben cok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Metrobüsten düştüm desem :) Rezilliğin son noktasındaydım,ayak bileğimi çatlattım.
    Kırdım dizimi oturuyorum.Senin nazarın değmez asla inanmam ;)

    YanıtlaSil
  4. Canim benim ya cok gecmis olsun zati muhterem paraya kiyip bi araba alsin sana bole metrobuslerle olmuyor senin gibi bi geZginci hatuna;)

    YanıtlaSil
  5. Ahh nerdeeeee :) Herkeslerin kocası alıyor benim ki tınnnnn :P


    hep böyle derler değil mi :)

    YanıtlaSil