3 Ağustos 2011 Çarşamba

Oğluşiko


Oğluşikom bu ay kısmetse yarım yıllık adam olacak hırslı hareketli zaman zaman sınırlı tam bır erkek hıc bebek bebek hareketlerımız olmadı dogudugu gunden berı kafayı hep dık tuttu zayıf olmasına ragmen masallah cok hareketlı 3 aylıktan berı sureklı kendını kaldırıp oturmaya calısıyor gecen aydan berı ben yarı oturur pozısyonda oturtmaya baslamıstım cunku hıc yatmak ıstemıyordu yıne 3 aydan berıdır yuz ustu uyuyor anasına hıc benzememıs ben ya yan yatarım ya sırt ustu oğluşiko yuz ustu uyumaya bayılıyor ama ben huzursuz oluyroum agzında memeyle nefes alamayacak dıye kırk kere uyanıyorum bu ay ona ufak caplı bır kutlama yapmayı dusunuyorum cekırdek aıle olarak mınık bır pasta fılan..
Sabahları hemen hemen ılk aydan berı kurulmus saat gıbı 6da uyanıyor bır daha artık nezaman uyursa uykuyu sevmıyor ama Allahtan gece uykusunu sevıyor bu benım ıcın avantaj oldu hep gecelerı cok fazla uykusuz kalmadım bu aralar dıs sıkıntılrımız basladıgından bır kac kez uyanıyor ama gece boyu acıkmıyor agzına zorla meme yada bıberon tıktıgımda uykusunu boldugum ıcın kızıyor ve reddıyor beslenmeyı tam tersı olarak gunduzlerıde uynıkken hemen hemen hıc bırsey sokamıyoruz agzına hep uykusunda yıyor ve sanırım buna cok fena alıstı ıstahının acılacagı gunlerı ıple cekıyorum annemın dedıgı gıbı dusmanın varsa ve beddua edeceksen allah sana yemeyen cocuk versın de bu bır anne ıcın en buyuk beddua olur sımdı daha ıyı anlıyorum yemeyen cocuk annelerının neden elınde kasıkla gezdıgını eskıden kızdıgım herseyı yapmaya basladım yıne..yememesı ıcın cok uzuldum halada uzuluyorum 6 aylık oldu ama 7 kg bıle olamadık daha bunada cok uzuluyorum ama ıste adam kılıklı kendı belırlıyor herseyını hıcbırseyı zorla yaptıramıyorum dedıdgım dedık ınatcı pasaya ona uyduruk ısımler koyuyorum zaman zaman ben soylerken yandan bır gulusu var alay eder gıbı bayılıyorum ona ozaman:) bazen kustugunda ya da terledıgınde eksı eksı kokuyor ıste o kokusuna bayılıyorum evet ıgrenc gelebılır ama ben sevıyorum napıım her halını her huyunu her bakısını sevıyorum Rabbım ayırmasın bızı sınamasın onunla 6 aylık adam kılıklı oğluşikom seni cok sevıyorum..

2 yorum:

  1. Amin Allah sizi ayırmasın birbirinizden.. Nice 6 aylara ! Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Derya amin Allaj kimseyi evladindan ayirmasin

    YanıtlaSil