10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ek gıda denemeleri ve süt macerası


Doruk 5 aylık oldugundan beridir ek gıdaya başladık şuana kadar yedikleri;
pirinç unundan mama,kaşık maması,şeftali, kayısı(en sevdiği bu oldu),kabak,patates ve havucla yapılan sebze corbası tabıkı yagsız ve tutsuz,yogurt,karpuz suyu gecen gun elıne ananasın sert tarafını verdım cok sevdı ama agır gelır dıye korktugum ıcın gerı aldım kızdı kavga ettı benle bu aydan sonra kahvaltıya baslarız herhalde dıye dusunuyorum sımdılık guzel gıdıyor maşallah ek gıda denemeleri en azından mama gibi ağzını kilit yapmıyor yanlız cocugum diş çıkarma evresinde olduğu için inanılmaz dişleri çıkıyor calgel diye bir jel var aslında dr tavsıye etmedı yutuyorlar fılan dıye ama o bıraz rahatlatır gıbı oldugu ıcın kullanıyorum kıyamıyorum acı cekmesıne ellerı sureklı agzında hatta sekılde goruldugu gıbı sadece kendı ellerını degıl benımkılerıde afıyetle yıyor,süt maceramız bitmek üzere 6 ayı tamamlayınca artık sağmayı bırakıcam ofiste süt sağacak yer bulamıyorum milletin odasında ya da wclerde azcıcık süt için sefil olmak beni çok yordu Dorukta emmeyi iyiden iyiye bıraktı sayılır geceleri uykuluyken emmek dışında emmiyor denilebilir neyapalım 6 ay 6 aydır deyip şükür edicez enazından bağışıklık sistemimize bir faydası olmuştur diye umuyorum buarada benim kilo olaylarınada artık bir el atmam gerekicek bu zamana kadar aman süt olsun aman bilmem ne diye diye iyice saldım kendimi fren yapmassam kendimi iyice kaybederim ama işin kötüsü ben diyet yapamıyorum benim tek yapacağım aç kalmak evet biliyorum sağlıksız ama ben abur cuburla yaşayan bir insan olduğum için hem normal yemeğimi yiyip hemde abur cubur yediğimde asla kilo veremem bu yüzden ana öğünleri atlıycam arada ufak atıştırmalar yapıcam şuan 62.5 kgdayım bayramdan sonra başlayıp bakalım nekadar zamanda 55kgya geri dönebilicem.

Bayramda arkadalarımızla Çeşme a da Ayvalık yapmayı planlıyoruz kısmet olursa ben ayvalıgı cok sevıyorum ama farklı bıryerede gıtmek ıstıyorum daha once cesmeye bırkac kez gıttım fakataılemle gıtmstım sımdı yanımızda Dorukla beraber gıdıp nerede kalırız soguk Ege suyuna Dorugu nasıl sokarız bılmıyorum bu ay 6. ay asılarımızı olucaz sanırım 4 tane bırden vuruluyormus ve ates fılan yapıyormus sımdıden stresı sardı yine umarımcok fazla acı cekmeden atlatırız bu asılarıda sonra 1 yasına kadar ozguruz inşallah.

5 yorum:

  1. Aynı konuyu işlemişiz bugün :) Benim bebeğim 6,5 aylık ama yazmaya yeni fırsat bulabildim. Bahsettiğiniz jeli bende duydum ama henüz almadım. Buzdolabında beklemiş pısara ya da taze soğan öneriliyor (ben henüz denemedim) bebişlerimizin kaşınan diş etlerine.

    YanıtlaSil
  2. 3kisilik dunyam;Taze sogani bende duydum ama denemedim henuz sen dersen haberim olsun:)

    YanıtlaSil
  3. 3kısılıkdunyam;
    senın bloguna neden yorum bırakamıyorum?

    YanıtlaSil
  4. Ilginc,yorumlarim acik AMA bi kontrol edeyim.

    YanıtlaSil
  5. Bi sorun Yok sonra tekrar bi dene istersen.

    YanıtlaSil