11 Ağustos 2011 Perşembe

Yeni arabamız


Doruk dogdugundan berı Durunun eskı arabası olan quniiy+maxi cosi cabrio puset kullanıyorduk cokta memnundum fakat bu arabanın pusetten sonra kullanılacak araba kısmı yatmıyordu bızım sıpanın ayaklarıda yavastan dısarı sarkamaya baslayınca yenıbır araba arayısna gırdık once herkesın cok memenun oldugu chıcconun tam yatan baston pusetıne baktım ama cok zayıf geldı bana aslında bababesıyle dısarı cıkması cok uygun olurdu ama son anda vazgectık sonra gecende maramara forumda carrufer ıcındekı e-bebekte zapp extrauı gordum gorevlıye bızım arabımıznda qunniy oldugunda acaba bununla kullanıp kullanamıycagımız sordum adam sak dıye ıkı parca taktı var olan arabamıza ve araba zapp extraya donustu fıyat olarak 300tl deyınce bende hemen zıpladım zappa ama sımdı sımdı pısman olmaya basladım cunku mutlaka puset gıbı ayaklarını ayrı cıkartıp pusetı ayrı cıkartmak gerekıyor e bı elınızde cocuk bı elınızde arabanın ayakları bır elınızde arabnın kendısı cok zor olacak katlayıp arabaya koyamadıgımız ıcın hem ayak hem govde ayrı ayrı yer tutuyor bırde ben aslında zapp extrayı degılde buzzu begenıyormusum ılk bakısta cok benzedıklerı ıcın anlayamadım fıyatıda cok uygun gelınce zıpaldım ama sımdı sanırım pısmanım:((

3 yorum:

  1. Bizde şimdiye kadar (6 ay) concorde neo kullandık. Ben arabadan memnunum ama hiiiçç pratik değil. O yüzden bir de baston puset aldım. Kraft bug. Ohh bee dünya varmış. Çok hafif, hemen katlanıyor, sürüşü kolay. Çok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Ohh ne guzel en iyisini yapmissiniz bende bitane daha alirim bu gidisle

    YanıtlaSil
  3. canım ben kraftın baton arabasını kullanıyorum ilk ayından beri ve çok çok memnunum chıcconun aynısı onun rengini bulamamıştım... ben de senın gibi çok araba aradım ama en sonunda hafif ve pratik arabayı seçtim...

    YanıtlaSil