13 Ekim 2011 Perşembe

Sizde istemezmiydiniz?

Anne ve bebişi çok güzel konulara değiniyor hepsine gönüllü olmak istiyorum ama birşeyler birşeyler çıkıyor ya da ben yeterli hevesi kendimde bulamıyorum diyelim istediğim halde iştirak edemiyorum.
Ama bu son yazısı benimde çok uzun yıllardır aklımda olan bir konu olduğu için daha dikkatimi çekti üniversitedeyken bir kaç kez ziyaret etme fırsatı bulmuştuk halkla ilişkiler okurken bu bir nevi ödev niteliğndeydi bizim için o yaşlarda çokta üstünde durmuyorsun böyle şeylerin ama işte bi yerde hafızada yer ediyor ve o anları düşündüğün zaman boğazda yutkunma güçlüğü yaratıyor o gözleri seninle iletişim kurmak için can atan bakışları düşündükçe bir tuhaf oluyorsun ben bu projeye gönüllü olmk için hemen harekete geçmek istiyorum kendime bahaneler yaratmadan insan olduğumu unutmadan varoluş amacımı unutmadan bunu yapmak istiyorum sizde istemez miydiniz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder