4 Ekim 2011 Salı

Evde tek basina

Sebelek suratla uzun suredir bas basa evde vakit gecirmemistik cumalari yardimci ablamiz bizimle oluyor ctesi pazarlarida baba yanimizda oluyor ya da surekli gezmelerde oluyoruz bu hafta iznimi ptesi kullaninca oglumla bas basa ev keyfi yaptik tum gun..
bilerek disari programi yapmadim sadece bi ara babanede unuttugumuz bi esyamizi almaya ciktik kanguruyla ama ne zormus o kanguruyla cocuk tasimak ya mai taiyide sevemedigi icin kullnmiyoruz arabasinida tek basima acamiyorum diye almamistim sirtim belim koptu neyse sonra oyun oynadik yemek yedik uyuduk kavga ettik banyo yaptik ohh superdi ve ben anladimki benim oglum buyuyor icimi birden bi korku kapladi ama o daha yeni dogdu ben daha yeni lohusa yatagimdan kalkmistim oysa nezaman oldu bu bebis kokusunu ozlersem onunla sapsalca konustugum gunleri ozlersem bana cok bilmislik yapmaya basladiginda bukadar keyifli olurmu o sohbetler pofff bak yine sardi o korku icimi oglum buyuyor ve ben yaslaniyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder