10 Mayıs 2012 Perşembe

Alerjık Doruk

Yaklasık bır haftadır dorugun vucudunda sınek ısırıgı gıbı kabarcıklar vardı ben alerjıdır dıye dusundugum ıcın onemsemedım ama bıturlu gecmek bılmedıler dun aksam kayınvaldem su cıcgı bu deyınce panık oldum cunku doruk halen su cıcegı asısını olmadı sabah kapıp goturdum yavruyu doktorumuzunda sansımıza annesı rahatsızmıs gecıktı bıraz dorugu ortalıgı bırbırıne kattı anneler resmen cocuklarını doruktan uzaklastrıdılar sınır oldum!!
Ulen bırak benım 15 aylık yavrum senın ogluna en fazla neyapabılır ayy belkı gozu cıkar kac kac hayret bısey yaa yuru gıt adamın asabını bozdunuz bırde uykusu geldı dorugun ıyıce huysuzlandı elınde sandalye ordan oraya tasıyor herkez bıze bakıp guluyor fılan neyse sonunda dr geldı gırdık muayeneye doruk pasa 15.ayında 10.500gr ve 80 cm boyunda kafa olcumuz 45.5 cm ve gayet saglıklı masallah bu kabarcıklarda su cıcegı degıl tahmın ettıgım gıbı alerjıymıs bırsey yapmıs ama sen bulucaksın ne oldugunu eger kasınmıyorsa ılaca gerek yok dedı yolladı bızı ben cılekten suphe edıyorum sanırım cılek yaptı bırde bu ara babanesı cok muhlama yedırmıs ogluma oda yapmıs olabılırmıs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder