31 Mayıs 2012 Perşembe

Kisa kisa bizde

Bu haftasonu cok olayli gecti gercekten cok uzuldum hayatimdan cikardigim insan sayisini arttirdim ve maalesefki insanlarin gercek yuzunu her gordugumde daha fazla olgunlasmaktan yoruldum!
Neyse bu konulara giripte tekrar hatirlamak keyfimi kacirmak istemiyorum ama keske insanlar bazi seylerin pesinden kosarken uzerinize basmasa ve yasiyla birlikte gercekten dogruyu yanlisi ayirt edebilecek olgunlugada erisebilse!
Bu hafta oglumla aksam gezmesine ciktik muratla aramiz haftabasinda biraz limoniydi o ayri biz ayri takildik historiaya indik mudoda bu ve buna benzeyen bir biblo daha gorum doruga gosterdik bunu secti bende aldim gitti:)
Sonra kendime arkasi yazilabilir bir tel kapagi aldim el yazisi duzgun birini bulup heryanina doruk yazdirmayi planliyorum ya da hat yazisiyla..
Moral bozuk olan her kadin gibi bende kendimi alisverise verdim bir adet ayakkabi bir adet babet bir adet kot gomlek aldim ohh sefam olsun..
Kizdirmayin len beni yakarim cebinizi
Sonra oglusuma bu ustundeki picamalari aldim tam adam isi okadar guzel oldu ki bayildim kucuk adamimabide sari tomslarimla giyebilmek icin dun bu bluzu aldim bir haftaicinde erittim cuzdani anlayacaginiz resimde iki canta ar gordugunuz gibi bunlardan sizce hangisini aldim:)
Doruk bu hafta cok sakindi sanki sikintimi anlamisti yavrum beni hic uzmedi elhamdullilah yemeginide yedi azda olsa gece beslenmesini kestim dorukta bir suredir ama kilo alimi cok azaldi gecen ay 300gr almis sadece acaba tekrar m baslasam diyorum mamayida biraktik uzun suredir mama yerine gunluk sut kullanmaya basladik azcik toparlasa kendini gecen hafta su cicegi asisi oldu dr durumunu begendi genel olarak aslinda ama biraz daha karbonhidrata agirlik verirsen daha cok kilo alir dedi boyumuz 81.5 cm olmus kilo 10.350gr kafa capi 45.5 cm kucuk kafalim benim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder