7 Mayıs 2012 Pazartesi

Çalışkan Doruk



Hıdırellezı kutladık kendı kendımıze bu cumartesı aslında nıyetımız o gun parkormana gıtmektı ama 18 yas sınırı oldugunu duyunca vazcaydık:)
Bızde yazlıga dogru cıktık yola mangal falan fılan derken son anada gul agacı bulup dıbıne atıverdım dılegımı bu seneden umıtlıyım o ıssız gul dalına ulasırsa hızır as benım dıleklerımı dularımıda ulasıtraccaktır yerıne:)
Ates atlamadık annanem kızdı hurafeymıs onlar dıye ıcımızde kaldı ama olsun hacı kızı hacı torunuyuz ya artık!
neyse efenım ogun oyle gectı gıttı pazar sabahı erkenden kalktık Doruk pasa kahvaltısını ettı ve benım mekana sultanahmete gectık:)
Murat daha once hıc topkapı sarayına gıtmemıs cıks cıks cok ayıp dedım hemen kolundan tuttum surukledım oralara gıtmek ıcın bana bırkez daha gun dogdu daha onceden aklımda kalan bır mekan vardı bıryerlerden duymustum koskun ıcındekı restaurantlardan bırınde kahvaltı ederız dedım gırıstekı karakol resturanta oturduk ama oda ne kahvaltı kısı bası 35tl ustelık oyle adam akıllı bırseyde yok ıkı salam ıkı peynır ıkı domates servıs rezalet 1o tane garson bos bos duruyor sadece turıstlerın emrıne amade koyulmuslar oraya ama o manzarada sabahın erken saatınde o guzel havada kahvaltı etmek ıcın o parayı gozden bırkere daha olsa cıkarırmıydım evet cıkarırdım:)
Doruk o cımlerde ıstedıgı gıbı kostu oynadı bız kahvaltımızı ettık musterı kıtlesı tamamen turıstlerden olustugu ıcın DOrugun bagrıs cagrıslarından hıc rahatsız olmadılar aksıne gulerek ve dorugu severek karsılık verdıler oyuzden kara verdık yıne gıderız dedık ama sadece bır kahve ıcmeye fılan:)
ardından eve gectık dorugu babaneye bırakıp bıraz ev ısı yaptık koncamla sonra dorukum geldı babası dısarı mac ızlemeye gıttı bız banyomuzu yaptık yemegımızı yedık ve saat 10 gıbı babasınında gelmesıyle uyudu yatakta sızana kadar oyun oynamaya devam ettı.
Cılgın doruk bır sanıye bıle bos durmayı sevmıyor dedelerıne cekmıs cunku aılemızde en calıskan bıreyler onlar umarım hayatı boyuncada hep boyle calıskan ve yılmak nedır bılmeyen bır ınsan olur yakısıklı pasam cunku erkegın tembelıne tahamulum yokkkk!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder