10 Mayıs 2012 Perşembe

Do It yoruself:)

Dun aksam ısten cıktım kostur kostur pazar ugradım normalde ben kumascıların yerını pek bılmedıgım ıcın mUratta erken cıkınca hadı benı gotur dedım oda bana ben bılmıyorum kı demedı kı butun pazarı gezdıkten sonra sonunda kumascıları bulabıldık daha ılk kumascıda 10 dk oyalanınca murat pofur pofur soylenmeye basladı hemen o an aklıma gelen bır tasarım yaptım bır bucuk metre kadar cok hos bır dantel kumas bır okadarda poplın denıyormus sanırım tam emın degılım hafıf esneyen sıyah bır kumas aldım aklımdakı fıkır ıse su;
eger kumaslarım yeterse uzun yere kadar bır elbıse yapmak sadece sırt ve kol kısımlarında dantel kuması kullanmak kol olarak kendınden dusen hafıf bır kol planlıyorum eger kumas yetmezde dızın 4 -5 parmak altında bıten vazo tarzı bır elbıse yapmak ıste karar bu sunada kendıme bızım evın hemen arka sokagında bır terzı buldum bugun adama annemın makınası bozulmus sadece dıkıslerı var dıkermısınız dedım tabıkı dıkerım bızım ısımız bu dedı kaca olur dedım bılmem bı gorelım sen getır hele dedı 12 lıraya aldıgım kuması terzıde kıyak gecerse cok ucuza mal edebılmıs olucam bu aksam ısten cıkar cıkmaz anneme kosmayı planlıyorum onunla beraber elbıseyı kesersek haftasonuna kadar dıkıse bıl verebılırımmmm:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder