24 Aralık 2010 Cuma

Ahh bu cumartesi

Bu cumarteside hava bugun ki kadar guzel olsun su binbir heves
bekledigim eminonu turuna bende cikayim.
Butun herkesin dilinde olan havuzlu hana, kurukahvecinin ilerisindeki
o bebek magzalarina bende bakayim elime bir simit alip mutlu mutlu
gezineyim kafamdaki dusunceleri hayata gecirecek malzemelerim olsun
toplasalim kiz kiza ogluma hazirliklar yapalim..
Ahh bu cumartesi birde kontrolumuz var haftalardir bekledigim en
heycanli randevularimdan daha heycanli bu sefer minigim haftasiyla
uyumlu ciksin ben yetersizmiyim diye uzulmeyeyim..
Birde gezmek patlatalim kocayla sonrasinda bu hafta es gecilen
balikciya gidelim..
Bu cumartesinden beklentilerim cokk ins yari yolda koymaz beni:)

5 yorum:

  1. çok canım çekti siz böyle iştahlı anlatınca.. ama 2 çocukla zor be ya.. size kolaylıklar ve iyi gezmeler diliyorum.. Bebeğinizle ilgii de hep hayırlı haberler alırsınız umarım..

    YanıtlaSil
  2. Deli anne; benim neredeyse hamile kaldigimdan beri cekiyor ins gidebilirim hep bi mani cikti bugune kadar cunku:(
    tsk ederim guzel dilegin icin..

    YanıtlaSil
  3. Bütün hafta,haftasonu yağışlı olacak diye hergün takipteydim.Uluslarası denizcilik sitesinden bakıyorum.Benim de pazar gününe dair planlarım var.Veeee Yağış yok,15 derece parçalı bulutlu ama genelde güneşli..Gezmek için mükemmel zamanlama..

    Aldıklarını koy hemen bloga :)

    YanıtlaSil
  4. Doğurmadan son kez gidesim var Eminönü'ne:))Paytak paytak yürüyesim var o güzel sokaklarda:)))Ivır zıvır bolca alasım var ayrıca:))Kuzular doğmadan gittik gittik yoksa bir müddet zor gideriz:))Allah tamamına erdirsin hayırla:))

    YanıtlaSil
  5. Serapcim aldiklarimin tumunu beni evinde ziyaret ederek gorebilirsin:)

    Aygul,ben bi tur daha yapabilirmiyim bilmiyorum cunku wc ve yemek molalari fazlasiyla vakit kaybettiriyor donusten sonraki bel ve sirt agrilarida cabasi:)
    ama sen gidersen birde cicileri gosterirsen zevkle takip ederiz.
    Sanada hayirli doumlara dilliyorum

    YanıtlaSil