15 Aralık 2010 Çarşamba

Av misiniz avci mi?

Hamilelik halleri nedeniyle gundemi geriden takip etmek durumunda
kalsakta yinede geri kalmiyoruz en son prensesin uykusuna gitmistim
fragmanlarini orda gorup cok heveslenmistim ancak kismet oldu gitmek
yapilan yorumlari ozellikle okumadim bu tarz filmlerde tek bir cumle
bile duysaniz olayi cozuyorsunuz ve hicbir anlami kalmiyor.
Buyuzden burdan spoiler yapmiycam ama turk sinemasi icinde gercekten
goruntu ve cekim kalitesi olarak sayili filmler icinde olabilcek bir
yapim oldugundan mutlaka gidilip izlenmeli..

Oyunculuklarda ozellikle Cetin Tekindor ve Sener Sen'e denecek tek
kelime yok zaten ama ben Cem Yilmaz ve Melissa Sozeni yavan buldum Cem
Yilmaz'in sanki o goradaki kotu karakter ses tonu ustune yapismisti.
Bide karadenizlilerle cok fazla ic ice yasamaktanmi gercekten orali
olmayan kisilerin oynadigi karadeniz tiplemeleri bende bi antipatiklik
olusturuyor.
Filmin geneline bakildiginda memnuniyetsiz ayrilacak cok insan
oldugunu sanmiyorum guzel bir 2.5 saat yasamak istiyorsaniz
izlemelisiniz derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder