28 Aralık 2010 Salı

Bu cumartesiden

Su cok ozenerek bekledigim cumartesi planlarim gercek oldu harfi
harfine hemde birseyi cok gonulden isteyince oluyormus hamdolsun:)
Oglum sonunda haftasini yakalayarak ve 1661 gr olarak babasi gibi koyu
bir ofluyu cok mutlu etti;)doktorumuz 32.hafta hedefimize ulastik
yeni hedefimiz 35. Hafta ordular ileriii dedi:)
suanda hersey normal gorunuyor ve dogumda normal gorunuyor bebek hala dogum pozisyonunda duruyormus bu durum beni mutluu etti yoksa iyice korkuttumu tam olarak karar veremiyorum bakalim hayirlisi demeye devam..
İkinci durak olarak eminonune gectik havanin guzelligini firsat bilen herkes oraya akin etmisti ve tam 1.5 saat ototparkta bos yer arama rekoru kirarak sonunda kendimizi attik icerilere aylardir hayalini kurdugum alisverisi yaptim nekadar cok sey varmis memba orasi resmen gozum dondu bastan bilseydim ogluma hereseyi burdan alirdim ama bizim zaten pek eksigimiz kalmadigi icin yanlizca seker sus malzeleri ve kendime hastane icin bir gecelik takimi aldim.
En son olarak evlendigim gunden beri aklimda olan su incik boncuklu salon ortulerimi degistirme projemi gerceklestirmek icin ipek kadifr bir kumas aldim vakkodan yuruttugum modeli yapicaz sagolsun esimin kardesi harika bir terzi ve sonu gelmeyen isteklerime simdilik ses cikarmiyor:)

4 yorum:

  1. Maşallah maşallah hemşerime demeden geçemeyeceğim, tam yöresine uygun kilosunu almış :) İnşallah diğer hafta hedefleri de tutar..

    YanıtlaSil
  2. Sessizce,sende mi oflusun nedir sizdeki bu 61 takintisi benim esim plakada 61 gorunce bile mutlu oluyor yahu:)

    YanıtlaSil
  3. aynen :) daha beter versiyonu herşeyi bordo mavi almak isteyen ve bize her yer trabzon diyen bir eş :)

    YanıtlaSil
  4. :)) tipik karadeniz insani..
    Ben alisana kadar cok zorluk cektim bir gocmen kizi olarak inanilmaz bir milliyetcilik var ama hosuma gidiyor artik bukadar sahiplenici olmalari
    selamlar..

    YanıtlaSil