28 Eylül 2011 Çarşamba

Oglumun ofis ziyareti

Dorikiskom bugun annesini gormeye Ofise geldi isyerinden arkadaslar uzun suredir getirde azcik minciklayalim diye israr ediyorlardi bugunde babasinin bu taraflarda isi olunca kirmadi beni getirdi sagolsun..
ofise girer girmez otuz kadini etrafinda gorunce bi saskin ordek yavrusu oldu mir mir etti ama ilgi odagi olmakta cok hosuna gitti pasamin kucaktan kucaga geZdi hatta bi ara ben oturdum isimi yaptim onun burda oldugunu bile unuttum oglen saatine kadar beraber takildik sonra babamiz geldi birlikte bi oglen yemegi yedik gunum harika gecti demekki gunde bi kere bile gorebilsem onu yetecek butun streslerime ama iste uzagiz evimize onu bole oglen aralarinda sevebilmek yumos tenine dokunmak imkansiz benim icin gulen gozlu guzel yavrum bugun anneni cok mutlu ettin tesekkur ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder