19 Eylül 2011 Pazartesi

7.ay kontrolumuz

Bu ay ilk defa doktordan ayrilirken icim buruk ayrilmadim hamileligimde dahil olmak uzere oglum hep geriden geliyordu yasitlarindan aslinda bu ayda ortalamanin hala biraz altindayiz ama doktorumuzdan aldigimiz ovgu dolu sozlerden sonra icim artik rahat..

Doruk inanilmaz hareketli bir saniye bile sabit durmayan,basini sadece derin uykusunda bi yerlere yaslayan, sirti asla ama asla yer gormeyen (uyurken bile yuz ustu ve toto havada uyuyor) cocuk buyuzdende cok fazla kilo alamiyor son bir aydir emeklemeye baslamisti hizlandirdi simdi bir yolunu bulup kalkmaya calisiyor surekli konusuyor mama baba demeye basladi bile geceleri uykumuz varla yok arasi gunduz desen totalde 2 saati gecmez sabah 6dan once 5'e dun sabah itibari ilede 4'e dustu uyanis saatimiz uykusuzluktan bayilip hem kendini hem beni hirpaladigi icin cogu sabahlar sinir harbi icinde bogusuyoruz haftasonuysa eger babanenin kapisinda buluyor kendini haftaiciyse ben ise kaciyorum direk bazem vicdan yapsamda ruh sagligimiz icin bu sonuc kacinilmaz oluyor.

Artik herseylerden yiyoruz hala biberon mamasindan nefret ediyoruz gunluk 600ml zar zor uyurken caktirmadan dayiyoruz,suyu cok seviyoruz dogdugundan beri banyoya bayiliyor simdi kuvetine su doldurup biraz oyin oynuyoruz suyla sonra banyomuzu yapiyoruz mest oluyoruz.

Maalesef hircinligi sinirliligi devam ediyor doktora danistim yaninda hep sakin davranin sakin konusun severken hirpalamayin filan dedi ama ben fazlaca asabi bir insanim bazem sinr katsayim arttiginda kontrolden cikabiliyorum bide onu hirpalayarak sevmeye bayiliyorum oda cok hoslaniyor bundan onun iyiligi icin sikicaz disimizi he birde oyuncak mevzularini danistim cunku kedini hic oyalamiyor hep ilgi bekliyor tv'ye hic ama hic bakmiyor buda cok yorucu oluyor dr ohh super dedi tv izlememesi harika bir habermis tabi onun icin:(
Oyuncak yerinede cikarin gezdirin camdan baktirin iki kus gorsun kedi gorsun denize goturrun onu izlesin dedi tamamda kardesim bizde bogazda oturmuyoruzki ha deyince nerden bulcam ben bu manzaralari robotik sesli isikli oyuncaklar oni dahada hircin yaparmis peki bunada peki

Sonuc olarak bu ay mutlu ayrildik biz kontrolumuzden 7 aydir yuregimde buyuttugum koca sevginle koca bir adam oldun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder