12 Eylül 2011 Pazartesi

Kilo milo isleri

Sut olayiyla kafayi bozmayi biraktiktan sonrada bir sure daha emzirmeye devam ettim son iki hafta Doruk sadece geceleri emmeye basladi son iki gundurse sutle olan maceramiz tamamen bitti hemen hemen 7 ay surekli mama takviyesiyle emzirmis oldum kuzumu he hala geceleri emzirmeye devam edicem ama yetmezde surekli uyanirsa mama yaparim birakirim emzirmeyi emzirmeyi sorun etmekten vazgecince birde pms olayini halledince sislikler filan gitti suan 60kglarda seyrediyorum diyet olayina girmedim zaten yemek olayinida kafama takmiyorum acikirsam abartmadan ne bulursam yiyorum acikmassam yemege hic yanasmiyorum sanirim kisa bir sure sonra o 5 kilodanda kurtulurum gibi geliyor hic spor yapmama ragmen pms sonrasi Doruk yadigari gobis deli gibi indi he dumduz degil tabi ama dogum yaptiimda cok belli olmuyor soylemesi ayip:)
Sabahlari nesfit yiyorum nesfiti seviyorum cunku simit poaca filan agir geliyor oglenleri genelde gecistiriyorum ama bugun big mc yedim aylar sonra hamilelikte cok tiksinmistim burger ve mcten hatta amblemlerini bile gorunce midem bulaniyordu ne olduysa bugun saldirdim resmen,aralarda tam bugday unu keten tohumu ve tahil iceren bi galetam var ondan tirtikliyorum birde natural valley onu cok seviyorum aksam eve gidince ekmeksiz sebze yemegi yani yemek olayini saat 6 gibi bitirmis oluyorum.
Boyle iste kisa zaman sonra bu kilo islerini bitirmeyi planliyorum insallah basarili olurum ve bu fazlaliklardan kurtulurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder