13 Eylül 2011 Salı

Cornfleksli tavuk

Dun aksam firinda cornfleksli tavuk yaptim bilenler biliyordur mutlaka ama ben ilk defa denedim lezzetli doyurucu Bol kalorili bir yemek oluyor fakat Biraz ic bayici oldugunuda itiraf etmeliyim bir daha yaparmiyim himmm belki sadece genclerden olusan misafirler icin yanina misirli makarnayla hizlica hazirlanacak bir menu olarak olabilir.

Malzemeler;
8 adet derisi ayrilmis tavuk kalcasi
Bir su bardagi cornfleks
1.5 kutu cig krema
Kekik,karabiber,tuz,kirmiz biber

Yapilisi;
Tavuklari temizleyip yikiyoruz guzelce tuzlayip baharatliyoruz, cornfleksleri ufalayip tavuklari bununla kapliyoruz sonra firin tepsisine dizip uzerine kremayi gezdiriyoruz 200derece firinda 40-45dk pisiriyoruz.
iste hepsi bu cok kolay bi yemek ama dedigim gibi beni biraz baydi krema ve tavuk yagi birlesince agir geldi birtaneyi zor bitirdim.
Resimdeki gibi olmadi benim tavuklar ama gorselsiz olmasin diye ekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder