26 Eylül 2011 Pazartesi

Dugun icin ne giydim

Cumartesi aksami esimin tarafinda bir dugune katildik uzun suredir kiyafet almiyorum kendime daha oncede soyledigim gibi dogum kilolarimin tamamini verene kadar alisverise tovbeliyim o bes kilo gidene kadar elde evde ne varsa onlar..
bu elbiseyi esimin marifetli her eve lazim kiz kardesi (gorumcem kelimesinden nefret ediyorum)dikmisti hamileligimin 4.ya da 5. Ayinda bi kere giyebilmistim zart diye sisen vucudum yuzumden dolaptan cikarttim baktim sak diye oturdu ustume ayakkabilarida gecen ay indirimden nine westten almistim cok begenerek fakat cok rahatsiz olduklarini soyleyebilirim portfoyude coquetten aldim olduda bitti masallah makyajda yazayimda tam olsun nezamandir icimde hep bi heves vardi zaten moda bloglarindan:)
Fondoten;id bare mineral
Lacivert eyes pencil;estee lauder
Aydinlatici;benefit
Rimel;estee lauder
Lip balm;lush

6 yorum:

  1. Meltem ...
    Sen anne olmuşsun ya,bıraktığımdan da güzelsin.
    Tüüü tüüü maşallah,blogger olmuş bugün ne giydim köşesi yapmış ne sürdüm köşesi yapmış..
    Çok mutlu oldum gördüğüme güzellik :)

    YanıtlaSil
  2. Ehi ehii heves ettigim seydi nezamandir icimde kalmasin dedim yaptim gitti:)
    Tesekkur ederim Bebikim guzel goren gozlerin mucuuu

    YanıtlaSil
  3. Elbise saç makyaj hepsi çok güzel olmuş. Bu arada bende id kullanıyorum. Ortak noktalar artıyor ;)

    YanıtlaSil
  4. 3kisilikdunyam begenmene cok sevindim ben yillardir id kullaniyorumsorunlu bi cildim var tek iyi gelen bu ama artik trde yok temin etmekte cok zorlaniyorum sen nerelerden alyrsun

    YanıtlaSil
  5. blogumda kilo veremedim yazınca bir bakayım dedim.inceciksin zaten ne kilosu:)pink princess
    (google hesabımla yazamadım)

    YanıtlaSil
  6. Yaaa ordan incecik mi gorunuyorum 40 beden pantalon giyen bir ince tanimiyorumki bennn kilo vermeliyim senin gibi pink pRincess harikasin

    YanıtlaSil