22 Eylül 2011 Perşembe

Eren holding indirim günleri



Yıllardır duyupta kacırdıgım ındırım gunlerıne kocanın jestıyle dun gıtmıs bulunmaktayım ben daha cok burberry cocuk kısmıyla ılgılendım tum kılolarımı verene kadar kendıme bısey almayacagım sozumu burdada tuttuysam dahada bozmam dıye dusunuyorum.
Lacoste'da secenekte urunde bol fıyatlarda cok cazıp benım sezonda 280tlye aldıgım yagmurlugu 190tlye gordum mesela esıme 218tlye aldıgımız gomlek 115tlye dusmustu.
buyuzden kendıme o cok ıstedıgım yagmur botlarından bır adet koncama bana yaptıgı jeste karsılık bır goynek ve oglusumada cıcıler aldım fıyatlar cocuk urunlerı ıcın guzeldı ama burberryının kendı ındırımınden farkı yoktu benım kendı ındırımınde Doruga aldıgım mont yıne aynı fıyataydı mesela boyle ıste asagıdakılerde benım botlarım ve Dorıkosun cıcılerı genelde 1.5 yas uzerı aldım cunku yurumeye baslamadan uzerıne ne gıyse kendını gostermıyor cokta buyuk almadım bırdahakı ındırıme tekrar ugrarız dıye..

Hee bu arada yer cok karısık geldı bana ama bızım gıttıgımız yoldan tarıf edecek olursam; guneslı metro markete gıder gıbı gıdıyorsunuz sola donmeyıp devam edıyorsunuz ılerde onunuze gelecek bp ıstasyonundan sonra ıkı sag bır sol yapıyorsunuz honda park plazanın karsı tarafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder