6 Eylül 2011 Salı

Bayram tatili ve biz

Bu sene ilk defa bayram tatilini degerlendirdim omrumde gelenekci yapiyi hic bozmayip el opme islerine devam ederdik hep boyle gormusuz anadan babadan ailemin bir kere bile bayramda tatile gittiklerini hatirlamam ben hepte boyle olsun devam etsin isterdim benim icinde ama bu sene Doruk faktoru var hayatimizda o bol deniz havasi alssin bol gunes alsin bahaneleriyle ciktin yola kisa bir cunda kacamagi yaptik cokta iyi yapmisiz oyle iyi geldiki o kalabaliga ragmen butun gun oglumla sudan cikmamak guneste daha kurulanirken sizan Dorukla keyif yapmak aksamlari temiz havadan carpilip ilk defa horladigni duydugum bebegimle mutlu olmak nedemek bilemeyecektim yoksa iyiki gitmisiz simdi eylul bitmeden bie asos var planda enazindan haftasonuna hadi bakalim insallah

2 yorum: