2 Ağustos 2010 Pazartesi

Annelikten


Bu hamilelik kafası çok ilginçmiş gerçekten insanın bir anı bir anına uymuyor bazen içim içime sığmayacak gib oluyor ben ve anne olmak minik bir bedeni, minik bir yüreği sonsuza kadar kendine bağlamak..
Bazende çok istediğim anneliği tadacağımı düşündükçe yaşıtlarım o bar senin bu bar benim gezerken cillop gibi çocuklarla eğlenirken ben hayatımı sanki arkamdan atlı kovalıyormuş gibi kurulmuş bir saat gibi kurdum üniversite, iş hayatı,evlilik şimdide çocuk neydi acelem bilmiyorum diye düşünüyorum ama keşke demiyorum diyemiyorum zaten bu çağımızın moda akımlarınıda kendime yakıştıramıyorum yok çocukta yaparım kariyerde filan insan hayata kendine faydalı olmak istedikten sonra her türlü güzelini yapmazmi illada yükselirken ezmeli altında çalışanlarını hor görmeli bir "manager" olmaylamı olurmuş kariyer..

Hayatın tadı sadece cix mekanlara takılıp Kanyon, İstinye park gezip alışveriş yapmakla mı çıkarmış he onuda yapmıyormuyuz yapıyoruz o ayrı ama daha farklı bir hayata gitmeli diyor içimdeki ses hep..
Oldum olası hırslı biri olmadım olamadımkı ben şimdi bu saatten sonra sahte hırçınlıklarla çabalamalarla yorulmanın alemi ne geçen gün en yakınlarımdan biri dediki nedir senin bu halin dünyanın derdini sırtına sen mi yüklendin neden böylesin sahi ben nezaman böyle oldum gamsız kedersiz ben üniversitede evime 5 dakıkalık okula sınavlara gitmeye bile üşenen ben şimdi nezaman düzen intizam uzmanı oldum evde anneme yardım etmemek için delik ararken şimdi her cumartesi geldiğinde temizlik yapılmassa içimi kurtlar kemirmeye başladı.

Karayemişin gelişimi standartların biraz altındaymış günlerdir taktım kafayı buna şimdi tek bir an yokki düşünmedğim yahu koskoca doktor ne dedi sana onun kaderi rahme düştüğü gün belirlendi bekleyip görücez şu aşamada yapıcak bir şey yok beslenmene dikkat ediceksin e bunu zaten yapıyorum ozaman neden böyle kederleniyorum belkide annelikten evet evet annelikten annem hergün okula giderken söylenmezmiydi bellerin hep açıkta böbreklerini üşütüceksin hergün bunun için dertlenmezmiydi e ne fark var annelikten..
Peki ben bunca şeyi oturup neden yazdım şimdi annelikten annelikten..

4 yorum:

  1. Annelik bambaşka değişmem hiç bir zevke yaşayamayan o kadar çok kadın var ki boşver

    YanıtlaSil
  2. Suan hala bunu anlamam mumkun degil ama butun anneler ayni seyi soyluyor sanirim icimdeki kuruntular o dogduktan sonra zevke donusecek tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  3. Karayemiş sıcaklardan hoşlanmamıştır bence.
    Havalar biraz düzelsin,dombili olacaktır eminim :)

    YanıtlaSil