9 Ağustos 2010 Pazartesi

Hazimsizlik

Hamileligimin basindan beri yasadigim hazimsizlik sorununa kendimce
bir cozum buldum.
Yiyecegim bir ogunu 3'e boluyorum ve bir bucuk saat arayla tuketiyorum
her arada yemek sonrasi kayisi,elma yada soda uclemesi yapiyorum en
sonda bir tablet metsil cigniyorum oglen 12 de ismarldigim peynir
soslu snitzelin 2. Kismini azonce tukettim mesela ustune bir elma bir
kac kayisi yedim simdiye kadar..
havuz problemleri yada denklem gibi gozuksede hayatimi kabusa ceviren
bu sorunu ancak bu sekilde cozebiliyorum simdilik:( yoksa az yesem
yemekten sonra hemen acikiyorum ve abur cubura vuruyorum kendimi cok
yesem nefes alamayacak kivama geliyorum bende boyle bir cozum urettim
sonunda tabi daha parlak fikirlerede acigim??

2 yorum:

  1. kan ilacı kullanıyormusun bence hamilelikte kabızlığa çok iyi geliyor.Tabiki dr. tavsiyesi üzerine kullanıyorum ben

    YanıtlaSil
  2. kabızlıktan ziyade benim sorunum hazımsızlık yemek yedikten sonra sanki bir deve yutmuş gibi hissediyorum saatlerce:(

    YanıtlaSil