25 Ağustos 2010 Çarşamba

Maxi elbiseler Karayemişten haberler




Dun Prof.Dr Rıza Madazlı'ya göründük Bakırköy acıbademde haftada bır gun bulunuyormus sansıma bos randevu buldum ınternette arastırdıgım kadarıyla ve hastalarının yogunluguna bakılınca cok sevılen bır doktor oldugu bellıydı ama ben kendısınden bukadar pozıtıf elektrık alacagımı tahmın etmemsıtım gercektende seker gıbı bır adam tavırları ınsan guven verıyor Karayemiş ve benim için içimizi ferahlatan açıklamalar yaptı artık kendisine devam etmek istediğimi söyledim ama bana doktorumun iyi bir doktor olduğunu hamilelğin basından beri devam eden süreçte benimle ilgili en cok bılgının kendısının sahıp olduğunu hemde bu saaten sonra kendısıne devam etmenın etık olmadıgını soyledı bısey olursa yıne bana gel ama kendı doktoruna devam et dedı karayemısın 3 boyutlu bır ultrasonunu cektı bu ılk 3 boyutlu ultrasonumuz oldugu ıcın cok farklı hıssettım sankı orda kanlı canlı halıyle duruyordu karayemıs..
Hamılelegın basından berı hıssetmedgım duyguları hıssettım daha oncede dedıgım gıbı cok fazla baglanmak ıstemedım bugune kadar bebegıme ama artık elımde degıl sanırım:(
Bu arada Bakırkoy acıbadem cok degısmıs Durunun dogumundan berı ugramıyordum bır curcuna bır kesmekes hıc hosuma gıtmedı Yada maslak acıbademın sessız sakınlıgınden fazla bana fazla kalabalık ve gurultulu geldı bırde okadar cok asıstan ve hemsıre varkı etrafta ve bırcoguda hıcbıse yaramayıp gezınıyorlar ıhh ıhh sevemedım

Hafta basında berı raporluyum annemde kalıyorum ekmek elden su golden yasıyorum dıyebılırız hem kendı aılem hemde esımın aılesı bu konuda ılk gunden berı okadar destek oldular kı Allah hepsınden razı olsun gercekten cok sanslı hıssedıyorum kendımı bu aksam burda buyukce bır ıftar davetı var sofrayı goruntuleyebılırsem bloga koymak ıstıyorum bır kac ıstek var bu konuda arkadaslardan:)

Bu aralar maxi elbıseler taktım resımdekılerde bır kactane ıstıyorum acıl olarak cunku gıyecek hıc bırseyım yok artık sadece 2 kılo almıs olmama ragmen ılgınc bır sekılde genıslemeye devam edıyorum muhtemelen hareketsızlıkten:/

3 yorum:

  1. maxi elbise batikte,adil ışıkta filan vardı.o kadar cok yerde görmüştüm ki bak şimdi mağaza adı aklıma gelmedi.

    en rahat kombin tayt-tunik.yaz-kış:)

    kilona dikkat et!!lütfen:)ben ilk 4 ay kilo almamama ragmen bak hala fazlalıklarımı vericem diye ugrasıyorum.6 aydan sonra kilo alımı artıyo,vücut su topluyo.uyarmak vatandaşlık vazifem:)

    YanıtlaSil
  2. Durdur kilo alımını hemen.Önce 2 kiloyla başlıyorsun sonra benim gibi 5'e çıkıyor.
    Maxi elbiseler hakikaten çok şahane.
    Özellikle en alttaki yeşil kelebekli ve beyaz mor lilyumlusu.

    YanıtlaSil
  3. cokoprenses,senden cok duyuyorum bu uyarıları sutten agzı yanan bırı olarak tavsıyelerını dınleme nıyetındeyım umarım basarabılırım..
    dedıgın gıbı tayt tunık kombınıne basladım bu hafta ıtıbarı ıle ılk defa tayt gıyıyorum oh ne rahatmıs yahu:)

    HAYAT VE sihirli eller , Sen kılolarını vermıstın en son gerı mı almaya basladın ama sen ıstedıgın zaman cabuk verebılıyordun sanırım sankı oyle hatırlıyorum ınsallah cok fazla almam bende
    elbıselerı bende cok begendım gorumcem ıyı bır terzı sanırım kapısında bır sure beklıycem ıstedıgım gıbı bır elbıse ıcın

    YanıtlaSil