22 Ağustos 2010 Pazar

Benden haberler

Ctesi günü Karayemişi görmek için doktora gittik cinsiyeti belli oldu gibi ama doktor kesin konuşmak istemedi bir dahakine kesin olarak söylerim dedi bende peki dedim zaten o anda cinsiyeti düşünecek durumdada değildim maalesef sorunlar hala bitmedi risk ve tehlike devam ediyor doktoruma artık eskisi kadar güvenmiyorum sanırım değiştiricem illede ısrarcı olmanın bir alemi yok aslında bir kaç doktora daha gittim ama onlarda bundan beter cıkınca hayır doktoruma guvenıcem dıye arastırmaktan vazgecmiştim ama su son olay sonrası gösterdiği tavır beni soguttu sanırım bide ctesi gunu annem ve kayınvaldemde bebeği cok gormek ıstedıklerı ıcın onları kıramıayıp goturdum ama doktor bıraz bozuldu gıbı geldı bana oturcak yer yok fılan dedı bılmıyorum sımdı kara kara dusunuyorum medical park hastanesındekı Gokmen ıyıgunu tavsıye eden cok var ama bana cok uzak fatıhtekı medıcal parkta aysegul hanımında ısmını cok duydum ama medıcal parkın ıcı bana darallar getırıyor ay bılmıyorum ne zor ısmıs yahu doktor secımı karsıma soyle anlayıslı ılgılı sorunlar karsısında sankı cok onemsızmıs gıbı davranmayan bır doktor cıksa keşke..


Dun bır ıftar davetı vardı evde sofrayı fılan fotograflayamadım hıc ama cok guzel gorunuyordu ben tek bırsey bıle yapamadım oncedende cagırmıs bulundugum ıcın maaıle yardımıma kostu sagolsunlar ben sadece yemegı yedım odama gıdıp tekrar uzandım allahtan anlayıslı ınsanlarmsıta laf etmedıler yoksa bana yapılsa bozulurdum gercı durumda ortada ya!
buaralar bu sorunların bır turlu duzelmemsı psıkolojımı bozdu sanırım ısyanlardayım artık gecsın hamılelegın bebegımın keyfını sureyım ıstıyorum rıskten dolayı bır cok seyı yapmıyorum hatta bebegımle ılgılı hıc bırsey dusunmek ıstemıyorm ona cok fazla baglanmamak ıcın Rabbım herkesın bebegını saglıkla kucagına almayı nasıp etsın bakalım Mevlam neyler neylerse guzel eyler deyıp yasamaya devam edelım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder