28 Şubat 2012 Salı

Benden senden bizden..

Uzun zamandir yazicam yazicam diyip bi turlu yazamiyorum hep biseyler cikiyor.
Yazamadigim zaman icinde oglumun dis sancilari bizi oldukca zorlamaya devam etti varolan tek disimiz oldukca buyudu ve alt damakta tam ortada tek disi kalmis canavar olarak oldukca tatli olarak resim vermeye basladi.
Pisik ve ishal bir hafta boyunca bizi feci sekilde zorladi sut alerjimiz iyice azdi eskiden yogurt yedigimizde herhangi bir reaksiyonla karsilasmazken artik yogurt yedigi an kipkirmizi bir popo bizi bekler oldu.
Su son uc dort gundurde bi turlu dusmek bilmeyen atesle mucadele ediyoruz bugun biraz daha rahatiz aksam en son acile gittik aman Allah dusurmesin ne fena yerler ne sinirimiz bozuldu anltamam size ins tum saglik sorunlarini bu hafta itibariyle geride birakmis oluruz yorulduk cunku bunaldik birazda Allah beterinden saklasin evlatlarimiza saglik sihhat versin cunku hayat onlarin vucudunda ruhunda atiyor bizler icin onlar iyiyse biz superiz:)
Bu arada guzel seylerde olmuyor degil benim tembel oglum tay tay durma potansiyelini arttirdi ama hala adim atamadik korkuyor ve pat atiyor kendini dizlerinin uzerine kelime haznemizi ilerkettik attim hadi abi abla sozcukleri bu siralarda favorilerimiz arasina girdi
Dorukla ilgiki bazi kitaplar aldim ama hastaliklar araya girince okumaya firsat olmadi bu ara baslarim ins birde bebegimin guncesi diye bir gunluk aldim normalde 1 yasa kadar yazilmasi gerekir fakat ben daha yeni kesfettigim icin geriye donuk yaZiyorum be bir cok seyi unuttugumu goruyorun cok uzuluyorum:( Allahtan blog var geriye donup baktigimda iyi ki yazmisim yaziyorum dedigim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder