6 Şubat 2012 Pazartesi

Evlat Aski

Ballardan mi yapildin nedir bilmiyorum ama sen her gun daha cok agzimi kamastirmaya devam ediyorsun tatli sipam arkamdan aglamalarin, birilerini kucagindan koynuma atlamalarin, geceleri bensiz uyumamalarin ve yine geceleri uyaninca bana sarilmadan sakinlememelerin, bir hafta yikanmasanda cennetin kokusunu burnumda hissettirmelerin, bu aralar kendi kendine oyuncaklarinla max.5 dkda olsa oyalanmalarin ve o yurumeye cesaret edemeyip poponla kendini garantiye alarak oturmalarin.. Daha neler neler annem bir bilsen nasil bir asksin annem derdin baska birsey demezdin sana olan duygularimi anlatmanin kelimesi yok yetersiz inan bana abartmiyorum az yaziyorum gozumde hep en iyisi en guzelisin ama bana insan olmayida ogretensin merhameti sevgiyi insanlara deger vermeyi ve herkesi anne sefkatiyle kucaklamayi..
Sen cansin, balsin, ballardanda tatlisin.
He birde su sacinin arkasinda kivrilan bir tutam lule varki ahhh her baktigimda icimi eriten:))
14 subat degil 15 subat bizim sevgililer gunumuz asklarin en buyugu evlat aski gunumuz:))

2 yorum:

  1. Günaydın Meltem ne güzel anlatmışsın içim ısındı... Allah ayrımasım bizi evlatlarımızdan, hepsine sağlık versin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Gunaydin selencim herkesin yasadiklari farklidir ama ozunde hep ayni herhalde evlat aski bbaskaymis;)

    YanıtlaSil