16 Şubat 2012 Perşembe

Ve doğum günümüz






Evet beklenen gun geldı ve dogum gunumuzu yaptık.
hersey cok guzeldi harika bir akşam geçirdik sevdiklerimizle herseyı kendı elcegızlerımle yapmanın vermıs oldugu bır yorgunluk olmasına ragmen oglumun o aksamkı mutlulugu paha bıcılemez tabikide:)
Doruk ınsanları ve kalabalıgı cok seven bır cocuk oldugu ıcın dun aksam cok mutluydu balonlar, susler, onunla ılgılenenler ve Duruyla cok eglendı.
Dun ızınlıydım ıse gıtmedım Dorugu babanesıne bırakıp tum gun pasta kurabıyeler ve haırlıklarla ugrastım ama her detaya degdı keske elımden daha fazlası gelseydıde daha fazlasını yapsaydım oglum ıcın, gecenın en guzel detyalarından bırı Doruk ıcın gelen mısafırlerın bırkac cumlede olsa yazabılecegı anı kartları oldu herkez oyle guzel seyler yazmış ki yıllar sonra Doruk o yazıları okudugunda onun ıcın harıka bır anı olmus olacak.
Pastayı yaparken ınanılmaz zorlandım bır daha yaparmıyım bılmıyorum seker hamuru pasta yapanların ellerınden opmek lazım bırer tablo yapıyorlar resmen benım kı cok cok basıt olmasına ragmen ben ınanılmaz sekılde zorladı mesela kurabıylerde aynı sekılde pasta yapmak tamamen emek ve sabır ısıymıs gelelım fotograflara karsık sırayla oldugu ıcın altlarına bırsey yazmıyorum bır daha kı posta pasta yapımıyla ılgılı olarak asama asama anlatım yapıcam takıpte kalın a dostalar:)

4 yorum:

  1. Papyonunu yerim senin ya,o ne kirpikler öyle
    İyi ki doğmuş yakışıklı kuş

    Sen nasıl kiloluyum dersin ya çok iyi görünüyorsun ?
    Murat doğuştan babaymış adeta :)
    Çok tatlısız üçlü fotoğrafta

    Peki Duru'nun senin fotokopin olma durumu ne olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Serap gordugun gibi foto tamamen bedenin ust kismini kapsiyorki orayla hicbir sorunumuz yok gerisi fenaaa:)
    Kirpikler babaya cekmis murat cidden benimde bekledigimden fazla baba cikti ama hakkini yememek lazim Durucum
    İlk goz agrim surekli pesimde dolaniyor halacim dorukuyudumu oyun oynayalimmi diye ama bende inanilmaz yorgun oluyorum firsat bulamiyorum icim gidiyor:(

    YanıtlaSil
  3. blog kilitli ya güncellenmiyor blogroll'da görmemişim ben bunu. Sağlıkla büyüsün Doruk paşa :) Pasta harika yorulmuşsun ama değmiş. Fotoğraflara yakından baktım fıstık çıkmışsın sen de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy cok tesekkur ederız ama bu fotograflarda ıgrenc cıkmısımm yaa gercekte daha ıyıyımdır ehıehı:))

      Sil