9 Şubat 2012 Perşembe

Bir süreliğine içe kapanış

sevgili arkadaşlarım hemen hemen 1.5 yılı askındır blog yazıyorum belkıde daha fazla sımdı bana tarıh saydırmayın:) bu sure zarfında bloguma ne cırkın bır yorum gelmıstır nede tepkı oyle aman aman bınlerce okurum olmasada ben bu ısı sosyal mecralrda on plana cıkmak ıcın yapmadıgımdan onemsemmede ama bır kac gundur farkettıgım bırsey var blog olayında zaman zaman ıce kapanıp sadece gercekten gercek okuyucularla bır arada olmak gerekıyor oyuzden sızden rıcam blogu okumak ısteyenler bana bır maıl atsın bır surede olsa yolumuza beraber devam edelım hem bellı olmaz kendı aramızda hersey cok daha keyıflı olur ne dersınız;) mltmyanar@gmail.com

2 yorum:

  1. Reklam Panosu icin basvurmustunuz, yakinda size sira geldiginde nasil olacak bu kapali kismini okuyunca bir sormak istedim ? :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aa ben son attiginiz mailden sonra kabul edildigimi hic dusunmedim unuttum onu sanirim napalim siramizi baska birine devirederiz

    YanıtlaSil