10 Şubat 2012 Cuma

Disimiz cikti

Dun aksam isten geldigimde kayinvaldem dorugun bugun istahsiz ve mizmiz oldugunu soyledi disimi cikicak acaba dedim direk cunku son gunlerde cok salyali bide iki gundur cok su iciyor gidip gidip koltuk ustlerinden biberonunu alip kafya dikiyor birde icisi varki neyse iste ben baktim sanki cikti mi demesine Kalmadam elimi agzina goturdum ki tataaaa minicik birsey elimi kesti Allahim nasil mutlu oldum hamdolsun dedim anlatamam cok takmistim kafama niye hala gelmediler diye cunku hemen esimi aradi pasta alayimmi dedim adam direk yemek uzerine dusunuyor yok dedim alma diyetteyimde uzerinize afiyet neyse sonra annemi aradim kasikla bak cit cit yapicak mi dedi bi baktim cit cit sesi Hamdolsun Rabbime dogum gunumuzr 5 kala ilk disimiz alttan gorundu simdi sira yurumedeee:))

5 yorum:

  1. Haydi bakalım hayırlı olsun Dorukcum :))

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlı olsunnnnnnn :)))

    YanıtlaSil
  3. doruk minicik inci tanen mi oldu senin :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ufurugum hamdolsunki cikti sonunda inci tanem:))

    YanıtlaSil
  5. Ohh hayırlı olsun dişiniz :) gerisi mısır patlatır gibi geliyor.. Hızına yetişemeyeceksin.. ;)

    YanıtlaSil