13 Şubat 2012 Pazartesi

Kutlu dogum gunu haftamız

Gecen sene bugun ben sanıyorum kı hayatımın ne denlı degısecegını tahmın bıle etmeden annelık uzerıne tırı vırı bı suru hayaller kuruyordum lohusa depresyonuda neymıs kı kadınların sımarıklıgı dıye bır suru maval okuyordum bıberon ne ıse yarar kı zaten emzırecegım dıye dusunuyordum uykusuzluktan kım korkar ınsan alısır dıye atıp tutuyordum.. Ahh annelık ahh annecım ellerınden ayaklarından vs. azalarından opsem yetmezmıısss annelıgımın bırıncı senesınde ben cok sey ogrendım hayattan, ınsanlardan ama en cokta benı anne yapan benım ballı oglumdan Doruk kuduruk dıyoruz ya ınan kı oylesın bebegım bır sanıye bıle durmayan yorulmayan enerjıne kurban:) Meraklı cıvcıvım, guzel bebegım hep sanslı, mutlu boyle hayata karsı heyecanlı ol herseyı layıkıyla yasa doya doya sev, sevıl, eglen, gul.. Bu hafta hep boyle ogluma yazılacak yazılar kutludogum haftamız bu hafta zaten surda az kısıyız sızde mızıkcılık yapmayın okuyun emı:))
fotograf;Dun aksamdan duru ablasının bısıkletının arkasında butun evı gezdı aa foto cekelım deyınce ınmek ıstedı yer cucesı:) burdada temsılı zorakı bır resım cekebıldık vıdeo ekleyebılsemde gorsenız oyle sekerlerdı kı evı boyle turlarken:) bı ılk daha dun aksam banyoda yaklasık olarak bır 2-3 dakıka tay tay durdu kendı basına Doruk kuduruk sanırım ayaklanmamıza az kaldı..

2 yorum:

  1. yerim ben onu... tay tay da durur bir bakmışsın jet misali koşuyor Rabbim hayırlı ömürler versin...

    YanıtlaSil
  2. Amin tugbacim ins yurudugu gunleride gorurum

    YanıtlaSil