2 Şubat 2012 Perşembe

Ahh ne yazsam ne yazsam

Havalar boyle olunca insanin birsey yapasi gelmiyor zaten her aksam yatmadan once acaba yarin kar nasil olur is tatil olurmu diye yatip sabah servisten gelen mesajla yollara koyuluyoruz bu karda biz genelde bir saat rotarli olarak ise gelip oglen saatine kadar evimize geri donduk murat ilk gun gitti ama kimse gelmedigi icin geri dondu bizde o gun dorukla evdeydik servis sabah gelmedigi icin ogun nezamandir Aklimda olan ikea gezimizi yapmak icin siki siki giyinip ciktik cekrdek aile Doruk karlara karsi pek tepki gostermedi sevmedi galiba birkac kere kartopu yapip eline tutusturdum ama ya eldiven oldugu icin anlamadi ya da sevmedi yani pek ilgilenmedi sonra İkeaya girdik ben bos olur diye murati teskin ediyorum bitaraftan cunku murat oradan nefret ediyor ve bunaliyor ama o da ne ikea ana baba gunu kardesim kar kis kiyamet ne isiniz var otursaniza yoookk ille gelcekler:)) saka bi yana bi saat filan surmeden ciktik ordan doruga beraber kuvette yikanmak icin mat ve birakc oyuncak aldik birde kendime sumbul ohh misss en sevdigim kokulu cicek sumbul benim.
Bu kar surecinde babanesinde kaldik Dorugu usutmemek icin bizede iyi geldi heraksam doruk uyuduktan sonra kocisle disari kactik geve birlere kadar nargile sefasi yaptik daha onceleri muratin erkek arkadaslariyla takildigi bir mekana abone olduk uni yillarim geldi Aklima sabahtam aksama kadar ayse kadinin onundeki cafelerde oturur o ne giymis bu ne yapmis kim kiminle dedikodu yPardik o zamanlarimiza donduk bu surecte:))
Doruk icin yeni bir tarof denedim cok ssvdi pekmezli muhallebi twitterda bir arkadas paylasmisti dorukta cok sevdi bundam sonra aksamlari uyku oncesi yenilecekler listesinde olacak tarif;
2.5 su brdgi sut
Bir kasik misir nisastasi
2 kasik un
Yarim cay bardagi pekmez
Bir kasik seker
Vanilya

3 yorum:

  1. Meltem şeker veriyormusun? Tarif benim de çok hoşuma gitti yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selen ben simdiye kadar vermiyordum ne seker ne tuz ama bir -iki aydir tuz bir tutam veriyorum sekeride bu muhallebide ilk defa koydum ama koymasanda olur zaten tatsiz yedikleri icin alisiklar

      Sil
  2. Bu tariflere pek bi özeniyorum, heves ediyorum ama benim bıdık yemiyor ya. Pirinç unuyla da pekmezli muhallebi yaptım, bulamaç tarzı şeyleri beğendiremedim :) Yine de deneyeceğim pekmezi için.

    YanıtlaSil