25 Ocak 2012 Çarşamba

Parti hazirliklari devam ediyor..

Parti hazirliklari tam gaz suruyor:))
Bugun partisaatinden suslerimiz geldi nasil guzeller pasam gorunce onlari yakalayip asagi indirmek icin deli olacak biliyorum ama ben inatla evimizi bahar dallaro gibi suslemek ogluma yakisir guzellikle seyler yapmak istiyorum aklimda olan gunduz bayanlara aksam erkeklere fikrinden caydim onun yerine cekirdek aile olacak parti bunda kara kildim o gunun tadini cikartmak icin yorgunluk vs istemiyorum kuru kalabalik kuru gurultude olamayacak bu karari almamda farkli etkenler oldu cevreden ozellikle tecrubeli annlerden cok nasihatlar aldim buyuzden kendi senligimizi kendimiz yapicazz. Burdanda ayca hanima cok cok tesekkurlerimi gonderiyorum bu konulardaki tecrubesizligimden kaynaklanan sorularima verdigi sabirli cevaplar icin tesekkur ederim.
Suslemelerle ilgili bir on gosterim yapayim dedim asil gosteri 15 subatta:))

6 yorum:

  1. Meltem Selam. Benim de partim 5 Şubatta. Parti Saatine bakmadım. Aynı hazırlıklar içindeyim bende, çok heyecanlı valla. Bizim parti de çekirdek aileden bir çember daha (çok yakın arkadaşlar) gibi olucak. Fikirlerimizi paylaşalım derim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir heyecan bu, bilirim.. doya doya yasa ;) dilerim o gün hersey diledigin gibi olur ;)

    YanıtlaSil
  3. Bizim de 3. yaşgünümüz 23 şubatta.

    Hayırlı olsun şimdiden...

    YanıtlaSil
  4. selen;partısaatı ankarada ustelık sanada cok yakın bır ıncele derım:)
    vıntage duygular;ıns hersey ıstedıgımız gıbı olur evlatarımız ıcın hep daha guzelını ıstıyorz degıl mı:)
    sırınanne;sizinde yenı yasınız kutlu mutlu olsun ıns:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Meltem Hanım,
    Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederiz. Büyük bir zevkle hazırladık. Tekrar 1.yasınızı kutlarız.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil