5 Mart 2012 Pazartesi

Bir sebekle yasamak

Yakisikli maymunum bu aralar tam bir sebek oldu sevgi arsizi denen cinsten sevildikce sevilmelere doyamiyor.
Haftasonu kahvaltiya gittik gelip gecen musterilere garsonlara bir nazlanmalar bir cilvelere cinsiyetini bil oglum bunlar kiz isi filan dedimde baktim kendine geldi agir abi takildi masayi filan dagitti ohh rahatladim bende:))
Bu aralar masallahimiz var hastalik doneminden sonra huysuzluk azaldi istah artti birde yaz gelse su havalat duzelsedd gonlumuzce gezsek oglusumla kat kat lahana bebekler gibi giyiinmeden..
Aslinda yaz gelsin doruk buyusun yurusun diyorum ama diger taraftan bir daha cocuk yapmayida dusunmedigim
Icin bugunlerinde kiymetini bilmek istiyorum cunku bunlari birdaha yasayamayacak olabilirim ikinci cocuk konusunda herkes agiz birligi etmiscesine bana baski yapip arlari az olursa iyi olur desede benim gelecek planlarim icinde boyle bir durum soz konusu bile degil beni bukonuda buyuk konusturanlara cok kiziyorum Allahin gucune gidecek diye cok korkuyorum cunku ama insanlarin nedend benim kararima saygi duymadiklarini anlayamiyorum yani esim ve ben bunu istemiyoruz dusunmuyoruz bu baski neden ki??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder