19 Mart 2012 Pazartesi

Hayvan sevgisi ve haftasonu

Duru kucuklugunden beri hayvanlara karsi inanilmaz merhametli ve sevgi dolu mutlaka hep bi hayvani oldu en cok sevdigi hayvani babamlarin dukkandandaki bobi ve onunla cok iyi anlasiyorlar. Hic unutmuyorum bir keresinde babasi akvaryuma yeni bir balik almis ve hayvancagiz oylesine cirkindi ki bende durunun tepki gosterecegini bilmeden murata ayy bu ne cirkin birsey be dedim bizimki atladi direk hala oyle soyleme cirkin olabilir ama cok iyi yurekli bir balik o:) guzel kizim benim duru ne kadar hayvan sevgisiyle doluysa dorukta aksine hayvanlardan nefret ediyor disarda kedi kopek gordugunde cigligi basiyor direk helede bizden biri iletiseme gecsin o hayvanla direk aglamalar bagirislar biraz daha buyuse bi hayvan aliriz diye dusundum ama evde butun gun kimse yok o hayvanida dusunmek lazim belki balik kus gibi bize ihtiyac duymayanlardan olabilir ama..
Bu haftasonu harika bir haa vardi sanirim sonunda bahat geldi ctesi ve pazar muratin sinavlari oldugu icin anemlerle takildik ctesi heryerde trafik olacagini dusundugumuz icin yazliga gittik iyi bir fikirdi cunku twitterda okuduguma gore heryer trafikmis doruk deniz havasi aldi hic olmassa iyotun cocuklarin zeka gelisimi uzerine etkisi varmia diye duymustum biyerlerde buyuzden herhaftasonu deniz olan biryerlere goturmeye calistim dorugu dogdugundan beri bakalim etkisini ilerde gorucez:)
Pazar gunuyse sadece bobiyi beslemeye gittik aksamda tup bebek yapan ve pozitif sonic alan canim arkadasima supriz yapmaya gitik kapida elimizde pasta ve mumlar sampanya parlatmadigimiz icin gazoz patlattik cok komikti heryer yapis yapis gazoz oldu a arkadasim cok mutlu oldu ins saglikla mutlulukla kavusur yavrusuna..
Boyle gecti gitti iste bir haftasonu simdi bir daha ki icin hasretle kavusmayi bekliyoruz iyi haftalar herkeze;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder