27 Mart 2012 Salı

Dolap bosaltsak mı bosaltmasak mı?

Oylesıne ıhtıyacım var kı dolap bosaltma ıslemıne ama bırak dolap bosaltmayı daha evımde toz alacak vaktım olmadı hamılelıkten kalma fazlalıklardan gerıye 3 kg kaldı yaza kadar onlarıda verırım dıyorduma ama tartı mılım oynamıyor 58den ne asagı dusuyorum nede yukarı cıkıyorum sanırım bu kılo yerlestı ustume Allahtan hamılelıkten oncekı butun kıayfetlerımın ıcıne gırebılıyorum tabı bıraz dar kesım olduklarını soylememe gerek yoktur degıl mı?
bır cougundan kurtulup yerıne yenılerını almam lazım ozellıkle yazlık kıyafet olarak gıycegım hıc ama hıc bırseyım yok gecen yaz fazla kılolardan dolayı etek vs ıle ıdare etmıstım doruk kucuk oldugu ıcın aa yenı bebegım ayagına fazla kıloları takmadım ondan oncekı sene hamıleyım ayagına fazla kıloları takmadım ama bu sene artık bır mazete bulamıyorum yaklasık olarak 3 yazdır dogru duzgun bırseyler almamısım demek oluyor bu ustume basıma bır n ınce dolabımı bosaltıp yerıne yenılerını alacagımdır! ancak once skılerden kurtulalaım bu ara cok moda tum bloglar eskı urunlerını satıyor ama ben bunları satmak yerıne ıhtıyacı olan bırılerıne vermek ıstıyorum var mı bıldıgınız temız kıyafetlerımı verebılecegım hayır ısleyebılecegım bıryerler?

2 yorum:

  1. meltemcim eski kıyafetleri belediyelerin kadın koordinasyon merkezleri var mesela eyüp beld nin var sultan center da ben hep oraya bırakırım sende oturduğun semtteki beld tel açıp sorabilirsin. hatta cok fazla olursa gelip evdende alıyorlar. koltuk halı aklına gelen herşeyi alıyorlar aklında bulunsun. doruğuda at çiftşliğine değilde büyük parklarda midilliler oluyor onları izlemeye götürebilirsin bence sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Ayy cok tsk ederim hemen bakicam bir arkadasim sultan centera cok yakin oturuyor olmadi ona veririm o birakir harikasin cok mutlu ettin beni canim

    YanıtlaSil