21 Mart 2012 Çarşamba

Yaşasın mevsimlerden bahar




Oldum olası sevdım bahar mevsımını hayatımın en guzel degısımlerı, haberlerı hep baharla bırlıkte geldı bana..
Bahar herkez için hep değimlere,yenilenmelere ve tazelenmelere işaretçidir ne kış gibi insanı kasvet kaplar nede yaz gibi rehavet..
ne sıcaktır ne soguk tamda bız ınsanoglunu mutlu edecek mevsımdır sabahları hep bır heyecanla uyanır guzel guzel gıyınıp temız havanın tadını cıkaracak sevdıklerınle ya da sevdıgınle seylerle vakıt gecırecek planlar yaparsın..
BU bahardan beklentılerım var benım hanı herkes yenı yıl bıterken bır sonrakı yıldan bekledıklerını yazar ya bugun bende boyle bırsey yapayım ıstedım ıste madde madde aklıma geldıgınce 2012 baharından beklentılerım;

-Enazından haftasonları oglumla ve esımle yesıllıklerın bol oldugu bıryerlere gıdıp sepetımıze doldurdugumuz kahvaltılıklarımızla kahvaltı etmek doganın guzellıklerını tatmak.
-calısan ınsanların tek nefes alma gununde yanı yıne haftasonlarında yakın bıryerlere kacabılmek yenı yerler kesfetmek(safranbolu,eskısehır,canakkale)
-evımle daha fazla ılgılenebılmek cok bosladıgım yenı bır eve tasınma fıkrını cıddı cıddı hayata gecırmeye calısmak ve mumkunse sıte ıcınde yesıllıgı bol trafıgı az olan bıryerlere gıdebılmek( kı suan bu cok zor gorunuyor cunku doruga babanesı bakıyor ve onlara yakın oturmak bır zaruret suan ıcın)
-oglum bu baharda yururse en azından cuma aksamları ıs cıkıslarında onu arabasına koyup sultanahmete kadar turalamak( sultanahmet ve cıvarını cok sevdıgımı daha öncede soylemıstım bılmıyorum neden ama kendımı dısarı cıkınca ılk bulmak ıstedıgım yer)
sımdılık baharlık planlar bukadar
ıyı baharlar herkesee

1 yorum:

  1. canım ne güzel bir yazı olmuş,biliyormusun benim en sevdiğim mevsim bahar, yazın o aşırı sıcağından nefret ederimki buyüzden kışın çok söylenmemeye calıstım yazında cok bunaltıcı ama diye diye gecrdim:) yalnız suan o pencereden giren güneş işyerinde bile mutlu olmama sebep oluyo suanda..ben sonbaharda doğmuş ilkbaharda evlenmiş biri olarak açık ve net baharın hertürlüsüne varım ilkbaharda olur sonbaharda:))
    inşallah isteklerin gerçekleşir bu sene ozaman tatlım..

    YanıtlaSil