16 Mart 2012 Cuma

Tunelden kacis

Doruga gecen ay imaginariumdan aldigim bu tunel oyle ise yaradi ki hicbir oyuncaga pas vermeyen kuduruk popo bununla en az 15 dk rahat oyalaniyor helede bizde oyuna katilip onun icinden gecip yakalmaya filan calisirsak cok egleniyoruz ama ben genelde tunelin sonunda vucudun yarisindan sonrasinda kolay gecemiyorum oda o ara ciglaklarla beni takip et diye beni taciz ediyor o halimiz oyle komikki gorulmeye gulunmeye deger:))

Bu aralar uykuya gecislerimiz cok rahat masallah subhanallah ben bu uyku egitimleri konusuna hic inanmadigim icin helede aglatarak vs gibi uyku yontemlerini hic tasvip etmedigim icin hic baslamadim zaten cocuklarin rituelleri surekli degisiyor dis cikariyorlar, hasta oluyorlar vs derken aliskanlik diye birsey kalmiyor ee egitimi tamamlayana kadarda zaten yeterince zorlaniliyor ne gerenk varki zaten anlayacak yasta degiller bence hadi annecim piss piss olayini.. biz bugune kadar ayakta sallama, yanina yatma,kulak tutma seklinde uyuduk bu aralar benim yatagima yatiriyorum yilan gibi kivrila kivrila butun yatagi tavaf ettikten sonra bir kosesinde siziveriyorsun sana dokunulmasini asla istemiyorsun yakinda artik odalarimiz ayrilacak ama boyle uyumak istersen bana uyar:)
Azzonce baban aradi kucuk kuzum kahvaltini kendin etmek istiyormussun kavga ediyormussun babanenle hele bir istedigin olmasin nasil yalandan agladigini numaralar yaptigini ilerde anlaticam sana:))

2 yorum:

  1. çook tatlı maşallah meltem özelliklede uyurken melek gibi:)

    YanıtlaSil