7 Mart 2012 Çarşamba

Kocamin Nargile aski

Muratla ilk tanistigimizda nargils iciyordu ama bu genelde her bulusmamizda degilde genelde benim okul cikislarimda kisitli vaktimizde kadir hasa cok yakin olan zeyrekte oluyordu zamanla kocam nargile sayisini arttirdi ben ozamanlar bu aliskanligini alkol icmeyen sigara kullanmayan birisi icin kabul edilebilir buluyor ve hatta destekliyordum! Ancak zaman gectikce murat tam bir tiryaki olmaya basladi haftaici bikac aksam arti haftasonlari icmedigi zaman resmen teror estirmeye basladi evliligimizin ilk zamanlari hici akasamlari ayri ayri takilmak hem ona hem bana iyi geliyordu ben kiz arkadaslarimla disari ciktigimda oda mudavimi oldugu nargile cafede gonlunce nargile tutturuyordu haftasonuysa nereye gidersek gidelim mutlaka sonu nargilecide bitiyordu hamileligim suresince o yanliz icmeye devam etti ama bu sefer beni evde yanliz birakamiyordu cunku hamileligim hep kotu gecmisti acil durumlar oluyordu oda careyi nargileyi evde icmekte buldu arladaslarini filan davet edip iciyorlardi sonra Doruk dogdu ve ben bu aliskanliga karsi sabrimi iyice kaybetmeye basladim onceleri bna haber verilerek gidilen cafeye artik arada derede kisitli zamanlarda gidip yarim saatde olsa kacmaya bana haner vermemeye basladi ben butun gun evde dorukla kafayo siyirmaya yaklasmisken onun isten gelip solugu orda almasi kavgalara sebep olmaya basladi ben tahammulsuzlestikce o daha arttirdi cunku kisitlanmak isine gelmiyordu ve buna tepki gosteriyordu bu aliskanlik ikimiz icinde cozumsuzluge gitmeye baslamisti ki arkadasi bir cafe acti kocamda haftada bir aksam beraber gitmeyi haftasonuda dershane sonrasi kendi gitmeyi teklif etti kabul ettim simdi haftaici birkasam
Dorugu birakip birlikte cikiyoruz ama sorun su ki o aksam icin kocam heraksam teklifte bulunuyor hadi bu aksam hadi bu aksam
Diye cildirmak uzereyim
Su nargile askinin icinden cikamiyorum!

3 yorum:

  1. bunu yarın bol vakitte okurum diye bıratım dün :)

    nargile içmeye bayılan bir çift olarak söylüyorum abartıyorsun hehe

    çook zevkli bir şey olduğu için kopamaması çok normal:) biz eve almıştık salonda içiyorduk düşün yaz kış haftada 2-3 akşam düşün, tabii bebi'den önce.

    Bir de handikap senin ona eşlikçi olmamandan kaynaklanıyor bence biraz deneyip svmeye calıssan sana bu kadar zulm gelmezdi:)

    sana dedim ya nerede oturuyordunuz diye yakın olsaydık birlikte içerlerdi sende gelirdin bebi dorukla oynardı ben de sana nargilenin faydalarını anlatırdım :p

    YanıtlaSil
  2. Tuku aslinda bende seviyorum icmeyi iciyorumda zaten dedigim gibi ilk baslar bende destekliyordum ailesi zararli diye soyleniyordu filan ben savunuyordum ama nezamanki bu bir zevk degilde sonu gelmeyen bir alisknalik oldu ozaman bende cozuttum:(( takinti mi yaptim acaba:((
    Ahh bende sen beni anlarsin diye seviniyordum sende agir icici ciktin bizimkide evde cok icti ama artik degil
    Aslinda nekadar guzel olurdu biliyormusun beraber icebilecegimiz bi arkimiz olsa ozaman belko bende sikilmazdim yakin olmasakta biz sizi davet edelim muratin arkissinin halicteki cafesine yolunuz duserse mutlaka bekleriz bizim evimiz gibi oldu cunku:)

    YanıtlaSil
  3. şimdi o bu kadar üstüne düşünce kafana takmış olmalısın yoksa müsterih ol önemsiz bir alışkanlık:)

    çook naziksin bayrampaşa forum'a giderken geçiyoruz haliç'in ordan aklıma geleceksin bir daha ki sefere:)

    YanıtlaSil