29 Mart 2012 Perşembe

Tchibo kitabimiz

Yasadigimiz dunya adli bir kitap aldim bugun tchibodan doruga elimizde bir adet mevcut sesli kitap vardi ama dorugun cokta ilgisini cekmiyordu ben kitaplari ve kitap okumayi cok sevmeme ragmen uzun zamandir ayri kaldigim icin simdilik doruga aldim kitaplarla kendimi tatmin ediyorum kitap okumayi seven bir birey olmasini cok istiyorum bu aliskanligi kazanabilmesi icinde kucuk yasta kitaplarla hasir nesir olmasi ve yinlendirilmesi gerektigini dusunuyorum.
Hafta basinda tchibonun online sitesinde bu kitabi gordugumde cok sevindim cunku uzun yillar boyunca bir cocugun ilgi duyabilecegi sekilde tasarlanmis hem gorsel olarak hemde icindeki bilgiler acisindan eger yakininizda bir yerlerde varsa ya da online bir sekilde almanizi tavsiye ederim suan aktif olarak kullanamasakta ilerde sevecegini dusunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder