19 Mart 2012 Pazartesi

Renkli ocee

Bu yasima kadar oje olarak ya kirmizi ya beyaz ya frenc kullanmisimdir farkli renkler denemem bir elin parmaklarini gecmez iki gunde faZla ojeli gezemem tirnaklarimi hayatta uzatamam ama tirnaklari bakimli elleri daimi ojeli hatunlara hep ozenerek bakarim doruk dogmadan once bu kokosluk isleri benim icin kolaydida simdi artik oylesine luks ki kendime ait 1 saatim
Olsa solugu kuaforde aliyorum eskiden pedikur yaptiramazdim utanirdim ayaklarimi uzatmaya baskasina ama artik saldim gitti pazar sabah kahvaltidan sonra attim kendimi yillar sonra tekrar buldugum canim kuaforum katienin ellerime oglene kadar yenilendim nasil mutlu oldum
Nasil desarj oldum anlatama iste bu renkli ojelerde o gun surulduler ilk once pek bir garip glesede sonradan goz alisti durup durup bakiyorum ellerime ayaklarima sonra mutlu oluyorum falan filan:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder