12 Aralık 2011 Pazartesi

Can parcasi

Can parcasi zayifladi iyice istahsizlik ve ishal kucuk suratini kasik kadar yapti hepten:((
Baktikca icimi acitiyor hastaligin huysuzlugun had safhada belliki canin yaniyor karin agrisi, dis agrisi karismis birbirine belliki..
Daha ne canin var ki senin aci cekesin can parcasi butun acilarini ben cekeyim ya da derman olayim isterdim sen oyle minik oyle masum oyle savunmasizsinki:((
Anne oldugum gunden beri hepten aglak oldum hamilelikte tavan yapti lohusalikta costu simdi biraz duruldu ama, dun gece behzat c'yi izlerken hani savci amirimle konusurken bile agladim ya hemde o ani degil seni dusunerek ahhh can parcasi sana sevdami bi bilsen kocaman acardin agzini, yataga yatirir yatirmaz kapatirdin gozlerini, ellenmeyecek ne varsa kafa goz dalmaz, dustu dusecek halde televizyona erismeye calismazdin cunku uzuldugumu bilirdin sende kiyamazdin bana..

2 yorum:

  1. Anne olunca insan cesmeler akmak icin hazir bekliyor:))) annelik aklin yarisini kaybetmek bence:))) gecmis olsun. Bizda ayni durumdayiz birde yurume calismalarinda kolumuz catladi alcida:(((

    YanıtlaSil
  2. Ahh aygul cok gecmis olsun Allah korumus minik adami artik pek yazi giremiyorsun iki cocukla vaktin kalmiyordur dimi hakikaten annelik sizofrenik bir askmis yasamadan anlamak
    Mumkun degilmis Allah evlatlarimiza saglik mutluluk versinki bizde mutlu olalim aminnn:)

    YanıtlaSil