19 Aralık 2011 Pazartesi

Hayat ve yeni hafta hakkinda

Bu hafta sonu nasil gecti hicbir fikrim yok eve sadece uyumak icin girdim yine.. cuma gunu kadinin isi varmis gelmedi bizde dorukla evi bi guzel corba ettik babasi arabayi birakmisti disari cikariz diye cesaret edip cikamadik yagmur camur vardi bizde dorugun arabasiyla yagmurda yuruduk aksam icime darallar basti oflayip poflamaya basladim ki kotu haber geldi canim arkadasimin babasi vefat etmis gelen mesajla yikildik yaninda olmak icin kOsa kosa gittim cenazeye onu orada oyle gorunce ne diyecegimi ne yapacagimi sasirdim teselli bile edemedim ne denir hangi soz derman olurdu ki koluna girdim destek verdim sacini oksadim sabir dedim ama o an o baska dunyalardaydi oylesine acidi ki icim olum acisi ne kadar ilginc birsey birgun olecegimizi biliyoruz bunun yaradandan geldigini biliyoruz tipki dogum gibi olumunde en dogal sey oldugunu biliyoruzda nasil bukadar yaniyoruz nasil garip bir his mantik filan hakgetire Allahtan gani gani rahmet diliyorum mekani cennet olsun ins geride kalanlara ozellikle canim arkadasima bol sabir versin Rabbim cok guc cok aci birsey:(
Cenazedeyken baska dunyalara giriyorsun bu hayati unutuyorsunda oradan cikar cikmaz nasil hayat gailesine daliyorsun peki bu nasil birsey hadi biz neyse ama olunun yakinlari bile bi sure sonra unutup normal hayatina devam ediyor etmeli zaten ama cok ilginc iste ne bileyim yaradilisimiz buna musait demekki yoksa surekli o aciyla yasanmazdi ki oyle degil mi?
Rabbim bizi sevdiklerimizden ayri koymasin olumun bile hayirlisini hayirli zamanda versin.
Neyse yeni haftada olumle ilgili bukadar cok konusmayalim ins bu hafta daha guzel haberler aliriz uzulmeyecegimiz huzurumuzi bozmayacak haberlerle dolu bir hafta diliyorum aslinda baska seyler yazacaktim ama bu konudan sonra yazmak gelmedi icimden neyse karman corman bi yazi oldu buda hadi iyi haftalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder