15 Aralık 2011 Perşembe

Uzuuuun post

Gun gunesli insanlar neseli..
Blog yazasim geldi durup dururken hava muhtesem yine kacip isten oglumu alsam deniz kenarina insek filan:))
Araba kullanmayi doruk 40 gunlukken yaptigim kazadan beridir birakmistim ozellikle doruk arabadayken yanliz kullanabilecegimi uzunca bir sure daha sanmiyorum cunku doruk koltuga oturmuyor ama enazindan yanlizken Direksiyon basina gecmem lazim
Yoksa bu korkuyu atamiycam uzerimden helede yaz gelirken taksilere mecbur kalmak istemiyorum daha kis yuzunu gostermeden yazi dusunmeye basladim sahi kisi nereye goturduler yahu etraf hastaliktan salginlardan kiriliyor siki bir kara ihtiyacimiz var yavrular mikroplarla doldu uludagda kampanya yapmislar 5 yildizli otellerde 3 gun 2 gece 2 kisilik oda besyuz kusurlu rakamlarda gecen sene bu fiyatlara bir gece kalamaZdiniz cunku kar vardi suan kar yok uludagda cezbedicek birsey yok bu sene uludag bize cok uzak dorukla oralarda rahat edebilecegimi sanmiyorum.
Nisan ayi gibi nasip olursa umre ziyareti istiyorum annemler haci arkadaslariyla organizasyon yapmislar babamiz gelemese bile ben Dorukla gitmeyi cok istiyorum insallah nasip olur en azindan bir haftacik olsun yaaww neyse biseyi cok istememeliyiz di mi daha onceki tecrubelerimizde bunu ogrenmistik:))
Haftasonu annemlerin cok methettigi fetihpasa korusunun icindeki dilruba rest gittik kahvalti icin ama ben hiccc begenmedim okadar yolu gittik bari degecek biyer olsaydi ok manzara guzel koru guzelde rest bes para etmez bi dunya cesit varda lezzet yok mekan eski tabak canak eski bilmem sevemedim havada gunesli olmasina ragmen muazzam derecede soguktu dolayisiyla koruyuda gezemedik dogru duzgun buralara kadar gelmisken kanlicaya inip yogurt yiyelim dedik kanlicaya inene kadar uyudu doruk uykusunu bolmemek icin inmedik arabadan pasa pasa geri donduk ben karsi tarafa alisamiyorum biturlu sevemiyorum ya neden acaba sanki orasi ist degil gibi geliyor bagdat cad vsde benim avrupamin bir nisantasisi etmez yaw ehiehii:))
Daha ne yazsam diye dusunuyorum cenem dustu galiba Dorikusu pazar gunu kan tahliline goturucem bakalim istahsizligimizin nedeni demir eksikligi filan mi bi cok bebede buyuzden olabiliyormus cunku ins cozumu olan birseydir su istahsizlik sorunu cunku cocuk zaten kus kadar birde hasta vs oldugu zaman hepten kuculuyor:((
Bu haftasonu muratin arkisinin nikahi var nikahlari hic sevmiyorum olduda bitti masallah seklinde geciyor o giyilen kiyafetlere yazik yahu enazindan kucuk bir organizasyon yapilmali bence dugun gibi insan hayatindaki sayili ozel gunlerden biri bu tabii maddi imkansizliklari vs saymiyorum o ozel bir durum..
Netse nikah oldugu icin ipekyoldan aldigim trenckotumu giyicem icine ne giysen farketmez nasilsa bes dakikada bitecek tey tey teyy..
Boyle iste bukadar uzun bir posttan sonra herhalde uzunca bir surede birsey yazmam hadi Allahin selameti uzerime olsun:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder