20 Aralık 2011 Salı

Denediklerim..

Uzun zamandir denedigim yeni urunlerle ilgili bir post yazmak istiyorum ama cogu seyin fotografini cekmeye useniyorum yani vakit bulamiyorum fotografsiz yazilarida sevmedigim icin cogunlukla post yapmaktan vazgeciyorum falan filan..
Neyse Simdi gecelim urunlerimize;
İlk olarak bu ucluyu ele alalim bu lush urunleri benim top listemdeler birde balli sabun var o taze bitti bu siyah sabun harika bir urun hem temizliyor hem peeling yapiyor hemde nemlendiriyor, sabun sac dokulmelerinin durdurulacagini iddia ediyor ama yok boyle birsey zira ayni
Obek obek saclar her seferinde elimde bitiyor ve sonuncusu en bayildigim lush urunu bu balli dus jeli kokusu inanilmaz kalici ve yogunlugu okadar guzelki uzun sure kullanabiliyorsunuz bu liste boyle sizin icin bu fotografi cekerken esime yakalandim ve yok artik daha neler deyip cikti gitti adamcagiz ben o sirada banyoda yere dizdigim urunleri fotograflamakla okadar mesguldumki nekadar komik bir is yaptigimi fotograflara bakarken farkettim
Ama tekrar cekmek gibi bir cAbayada giremedim acikcasi:)
İkinci fotografimiz vicksin elektrikli mentollu burun acicisi aslinda bu vaatle alinmisti Ama hic bir ise yaradigi yok Dorugun geceleri burnu cok tikaniyor diye aldim ama maalesef kesik bir mentol kokusundan baska birsey alamadim fiyati 30tl cope gitti:((
Ucuncu fotografimiz en son saclarimi kestirmek icin gittigim
Makas kuaforde elime tutusturulan guyaaa sac bakim kremi buda 150tl cope gitti urunlerinden
Birazda bogazli insanlar icin yazalim asagidaki resimlerden nestlenin harika cikolu biskuvisi oldum bittim harika digeride bilmem ne marka gofret oda cope gidecekler listesinden maalesef liste simdilik boyle yeni urunleri denedikce ya da fotografladikca
Paylasirim bu arada suan tvde juno var cok guzel bir film ustelik cook uzun zamandan sonra tek basima oturmus bu saatte tv izliyorum falan filan ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder