14 Aralık 2011 Çarşamba

Elca Kozmetik alisverisim

Sun plazada calistigim icin bu elcanin cok kaymagini yedim daha kimseler bilmezken oranin adini sanini 5tlye clinique, 10tlye estee almisligim var ve dahi 30tlye lamer almisligim bile var saka gibi yani ama son iki yildir cok duyuldu fiyatlar uctu daha az cesit cikmaya basladi benim kozmetik alisverisine olan askim
Sondu vs derken kirk yilin basi birseye gercekten ihtiyacim oldugunda inmeye basladim bende oraya birde okadar cok urun almisimki zamaninda ona buma vermeme ve bir cogunu atmama ragmen elimdeki stogu eritemiyorum bi turlu:)
Dogumdan sonra saclarimldaki dokulmeler gibi kaslarimda seyreklesti zaten ole cok killi tuylu bir insan degilim ama kasli gozlu kadinlara olan hayranligimdan bende bir kas sevdasi hasil oldu ama benim kaslar alindikca dahada azaldi ve son zamanlarda hepten adile nasit modelini almaya basladilar kuafor ablam bir kas kalemi almami tembihledi bende bir asagi ineyim dedim ve bingo bobbinin harika kas kalemini 25 tlye kaptim birde yaninda evde eskisi kurumus olan gel eyelinerimdan yedekledim oda 30tlydi sanirsam
Olduda bitti masallah gelmek istyen ya da gelen olursa maslak sun plaza 1. Katta bulabilirsiniz banada bi tik tik deyiverin goruselim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder