20 Aralık 2011 Salı

Durunun tutusu

Cokoprenses tutuleri sergilediginden beri siteye girip cikip baktim oglum degilde kizim olsaydi kesinlikle yas gunu icin ilk tercihim olurdu agzimin sularini akittim utanmasam kendime alacaktim ama zaten aklima benim bir kizim oldugu geldi Duduskom boyle bir seye bayilirdi helede pembesi olursa gerci biraz buyuduk tutuler icin ama kokosluk aktigi icin heryerimizden biliyordumki bu hediye onu cok mutlu edecekti tamda tahmin ettigim gibi oldu hediyesini cok sevdi okulda yilbasi partileri varmis orada giymek icin uygun bulundu benimde yuzum
Guldu sanki kendim giymos kadar sevindim ellerine saglik cokoprenses hem beni hemde dudiskomu mutlu ettin

4 yorum:

  1. Cok yakismis am bu güzel kizada :)
    Bende mi kizima alsam ne..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederiz:) mutlaka alin kiz cocuklari helede suse puse duskunse bayiliyorlar

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum bu tütülerin minik kızlardaki duruşuna:)))

    YanıtlaSil