26 Aralık 2011 Pazartesi

Sumelanin sifresi


Koca kisisi trabzonlu pardon oflu olunca iceriginde oranin havasini iceren tiyatro, sinema ne bulunursa gidilir ileri derecede koklerine bagli bir adamla evliyim elhamdullilah:)
Ama siz sakin gitmeyin bu filme emi!
Hayatimda izledigim en berbar filmler listesinde ilk siralarda suan konu yok gorsellik yok zeka urunu hicbirsey yok ustelik salon hinca hinc doluydu!
Ben hic birsey hatirlamiyorum filme dair cunku uyudum kalabalik bir grup gitmeseydik o dakika cikardim salondan ama ortami bozmak istemedim paraniza zamaniniza evde biraktiginiz yavrunuza yazik bunun yerine oturun evinizde karadenizle ilgili bir belgesel izleyin bir fikra okuyun emin olun cok daha fazla egleneceksiniz sakin karadenizliyim diye milliyetcilik damarlarinizi kabartmayin olur mu??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder