14 Aralık 2011 Çarşamba

Tatli ask..

Bu aralar Dorukla disari cikmak daha kolay eskiden cantasi, mamasi,termosu,biberonlari emzigi vs derken koca bir bavul doldurup geziyorduk.
Ayrica onu oyalamak icin bir suru oyuncak vs gerekiyordu simdi daha kolay disari cikarken mamasini almiyorum kisa kalacaksak gunluk icmesi gereken biberon mamasi sayisi dustu onun yerine evden bi kavanoza corbasini koyup kasik onluk hoop cikiyoruz disari guzelmis boyle ya da bazen onu bile almayip disardan birseyler yiyoruz dunde oyle gunlerden biriydi isten erken kactik hava enfesti tabi benim maslaktan cikip dorugu alip gidecegimiz yere karar verip gitmem aksami buldu ama olsun oglumla hici bos mekanlarda disari cikmanin keyfi baska oluyormus.
Dun atakoydeki big mammastaydik yine yazin bolca gittik ic mekanina girmemistik hic icide cok guzelmis birkac orta yasli hanim vardi gun yapiyorlardi herhalde yemeklerini yediler caylarini ictiler tatlilarini yediler ustune birde para topladilar ohh dunya onlara guzel daha once soylemismiydim hatirlamiyorum ama cidden su dunyada en kiskandigim insan ev hanimlari:((

2 yorum:

  1. çok tatlııı maşallah ona yerim:) sende çok güzel çıkmıssın oğlusunla maşallah size:)haha hakkaten hayat onlara güzeel:)

    YanıtlaSil
  2. Cook tesekkur ederiz Guzincim
    Vallahi cok istiyorum ya ben ev hanimi olmayi coft sorumluluk var kisitli zamanlarda halletmen gereken bir dunya is var sevdiklerine ayirman gereken enerjini emen bi suru insan var calisan kadin ve anne olmak cidden cok zor:((

    YanıtlaSil