26 Aralık 2011 Pazartesi

Gorev bilincli yazi askina

Evet soz verdigim gibi nisanla ilgili postu yazmak icin gelebildim sonunda..

Oncelikle nisan gunu turlu aksilikler yasadim herkeste oluyordur bu eminim boyle telasli gunlerde mutlaka ekstradan isleriniz cikar planlar degisir vs. O gun gelin kizimizla kuafore gidecek onun yaninda olacaktim guya ancak hem Dorugu birakacak birilerini bulamayinca hemde esimin o gun calismasi gerektigi icin sabahtan pilimizi pirtimizi toparlayip anneme gecmek zorunda kaldik bende o gun yarim yamalak kuafore ayiracak sadece bir saatle idare ederek makyaji evde kendi sartlarimla yaparak hazirlandim birde nisana Doruguda goturmem gerekince hicbirsey planladigim keyifte olmadi olsun saglik olsun yeterki gencler mesut olsun:))
Efendim birde ben bir halt yedimki bir ay oncdesinde yaptirmam gereken rofle isini son gune biraktim aslinda busefer sacimi koyultmak istiyordum fakat esim
Istemedigi icin koyultamiyorum ozaman bari iyice sararayim dedim ve herzaman yaptrdigim balyaj yerine sik bir sekilde rofle yaptirdim ama sacim okadar cabuk acildi ki beyaza yakin hic istemdigim bir renk ortaya cikti butun dogalligimi kaybettim:(( cok uzuldum ama yapacak birsey yoktu kendim kasinmistim buyuzden cok soylenmeden ayrildim kuaforden ertesi gun hala ayakkabi alamadigim icin alel acele fatihte stokculardan onume ilk cikan suet ayakkabiyi aldim bu arada fatihte stokcular diye bir yer var cok uygun fiyata cok guzel ayakkabilar alabiliyorsunuz eger yolunuz duserse mutlaka ugrayin derim..
Neyse sonra diger islerimi halledip anneme gectim ama doruk o gun cok huysuzdu ve annemin misafiri vardi mecburen benim hazirliklarim son dakikaya kaldi bende sade bir fon cektirebildim elbisemi giyip makyajimi yaptim ve ciktik bu karisiklikta telefonumun sarji bitmisti vr ben hic foto cekilemedim o gece bu fotoyuda durisko hala cok guzel oldun diye pesimde dolanirken esimim telinden cekti ama bendeki surat ifadesi feci olddugundan koyamadim diger resimleri ben blog icin cektim iste boyle efendim dikilen elbisem ayakkabim sizlere soz verdigim gibi karsinizda bu arada yakin zamanda blogta ozellikle turbanli arkadaslar icin guzel seyler olacak beni takip etmeye devam edin;))

3 yorum:

  1. selam elbisen ve ayakkabın çok hoş olmuş hoş hatunsun vesselam:) saçının rengi cok açık oluncada hep makyaj yapman gerekecek sanırım:)) bu arada blogta sana mail atmak istersek ne yapacağız mail adresini göremedim. bende kapalıyım nası sürprizler gelecek bekliyorum sevgiler hlya:)

    YanıtlaSil
  2. Ben elbiseyi çok beğendim! Uzun versiyonu çok kullanışlı olabilir..
    Güle güle giy..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili hlya;) en yakin zamanda bir koseye mail adresimi ekleyecegim turbanlilar icin suprizimi birkac post sonra aciklayacagim beni takipte kalin;)
    Bu arada mail adresim mltmyanar@gmail.com



    Nilla;senin gibi zevkli bir hatundan begeni almak beni onure etti aslinda uzunu ve onden yirtmacli versiyonundan kopyaladim bu elbiseyi bende;))

    YanıtlaSil